5077
Sök

Byta sterio i Focus -99

1 854 Inlägg
13 juni 2008
Trådstartare
#1
Tänkte slänga ut orginalsterion i Focusen (1999) och koppla in en vanlig sterio.

Nu till frågan finns det adapter till det stora hålet som blir eller får man snickra ihop nått själv?

Tacksam för svar.

Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 170 Inlägg
13 juni 2008
#2
Jepp det finns det, kolla www.brc.se eller www.brl.se.

Du kan ju även kolla tillverkarnas hemsidor:

www.connects2.co.uk och www.autoleads.co.uk

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P

217 Inlägg
13 juni 2008
#3
Det finns att köpas, har till min mondeo och vill minnas att samma passade åt focus,
köpte i bilstereo och bildelsaffär
Senast redigerat av mondeofin (13 juni 2008)


1 854 Inlägg
14 juni 2008
Trådstartare
#4
perfekt tack för hjälpen smile

1 854 Inlägg
15 juni 2008
Trådstartare
#5
Vet nån vilken storlek det är på högtalarna i dörrarna fram och bak?

Svensk Mästare SQL Mini 2010
2 009 Inlägg
1 854 Inlägg
16 juni 2008
Trådstartare
#7
BMTech skrev:
5x7 men det går med 6,5 och adapter.

Okej tackar då blir det 6,5" cool


Sök