4428
Sök

blir så trött bilen helt repad

117 Inlägg
17 juni 2008
Trådstartare
#1
prec när man börjar känna sej riktigt nöjd över bilens utsende .. ska man iväg på krogen låter bilen stå ute hos en polare över natten  när vi kommer ut på morgonen är de nån/några tattare som har repat hela bilen från sidokjolar till tak  ,,, kanske va tur att man inte såg när de hände.. sadsadsad

4 506 Inlägg
17 juni 2008
#2
Låter som ett försäkringsbedrägeri, Tror dock inte du hade brytt dig om att skriva här då. *
Men vad har försäkringsbolaget sagt?

Kan du andas kan du dö.

German cars, quality and beyond
8 197 Inlägg
17 juni 2008
#3
Usch.. Alltid lika tråkigt. sad
Brorsan fick sin bil repad en helgkväll också. Tur för den som gjorde det att inte brorsan såg vem det var, då hade inte den personen kunnat ta sig därifrån utan hjälp. Brorsan är 185 cm och 120 kilo muskler. tongue

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.

277 Inlägg
17 juni 2008
#4
saab_9 skrev:
prec när man börjar känna sej riktigt nöjd över bilens utsende .. ska man iväg på krogen låter bilen stå ute hos en polare över natten  när vi kommer ut på morgonen är de nån/några tattare som har repat hela bilen från sidokjolar till tak  ,,, kanske va tur att man inte såg när de hände.. sadsadsad

Fan vad tråkigt,Var det 9-5:An lr 900:n? Kommer ihåg att det var massa idioter som repade bilar vid gränbyskolan under ett föräldramöte,Men styvfarsans S80 klarade sig rätt bra med bara en repa jämfört med de andra bilarna.Alltid tråkigt när sånt händer.

Why drive M-Power when you can drive Ecopower!

9 108 Inlägg
18 juni 2008
#5
Har varit med om samma sak, hela förra bilen repad på en fredagkväll. Dock ledde det till något gott då hela bilen byggdes om efter det smile



Sök