7730
Sök

Bra/billig lackerare i närheten av Trollhättan! (Alternativt någon som hyr ut en lackbox?)

Saaboholic
3 129 Inlägg
17 juni 2008
Trådstartare
Nu har jag då äntligen fått hem det mesta av mina grejer och jag är i enormt behov av en lackerare alternativt någon som kan tänka sig att hyra ut en lackbox.

Det som skall lackas är:
Front, Bak, Sidor, Vinge, backspeglar och eventuellt huven. Kan även vara intresserad av att få hela bilen lackerad om det är ett mycket bra pris.

Det är realcars "gamla" paket till saab ng900 -97.a

"Liberty of thought is the life of the soul"

9 108 Inlägg
17 juni 2008
Kan eventuellt hjälpa dig, en polare håller på att avverka sin lackfirma (i thn) så lackboxen står oanvänd nu. Dock är han som lackar och jobbar i Norge men ska du bara hyra boxen så är det nog inte omöjligt, ska jag ringa lite samtal?

edit: Annars kan nog Improx Customs lacka åt dig! Finns mängder med lackerare i närheten.

Saaboholic
3 129 Inlägg
17 juni 2008
Trådstartare
Det hade varit kanon bra! Det ultimata är ju om du känner någon som kan lacka allt till ett bra pris?

MVH
Backlund

P.s Har fått hem kjolpaketet+vingen nu så skall bara provmonteras sen behöver jag lack snarast.

9 108 Inlägg
18 juni 2008
hedley skrev:
Det hade varit kanon bra! Det ultimata är ju om du känner någon som kan lacka allt till ett bra pris?

MVH
Backlund

P.s Har fått hem kjolpaketet+vingen nu så skall bara provmonteras sen behöver jag lack snarast.

mm försöker ringa honom under dagen så PMar jag dig sedan, som sagt finns det ingen lackerare där utan bara boxen men jag ska höra vad han vill ha för att hyra ut den och prylarna som behövs. Annars rekommenderar jag dig att snacka med Improx Customs eller Litab lack t.ex. Litab lackade min förra bil med riktigt bra resultat och bra pris (15k)

Saaboholic
3 129 Inlägg
18 juni 2008
Trådstartare
Okej, låter bra det. 15k låter lite väl mycket för mig i nuläget så då får man väl avvakta med helbilslackering ifall man inte kan få bättre pris än så.

Mvh

Sök