4442
Sök

KÖPES Skåne 4x100 15-16" fälgar med eller utan däck !!!LÄTTA!!!

1 Inlägg
19 juni 2008
Trådstartare
Tjena alla, precis blivit medlem som ni ser och dags och lägga upp bilder snart också på mitt projekt. Har försökt leta över alla annonssidor jag kunnat men inte lyckats hitta ngt värt pengarna.

Kör en Honda Civic -98 stora motorn. Är i stort behov av att köpa alufälgar som väger så lite som möjligt och inga bamsingar heller, vill inte sänka effekten tongue

helst ett par 15" men 16" fungerar också! Inga större skador för jag orkar inte svarva dom o hålla på så drygt. Som det sägs så funkar det med eller utan däck. (helst inga breda däck) Ska va sommardäck!

Har ingen aning om jag lagt upp denna tråden på rätt ställe eller inte så ni vet innan ni börjar kritisera (A) hehe. Står gärna till tjänst med o svara på frågor ni har angående övergripande trimning och tuning av honda bilar (ganska stor erfarenhet). PS inga frågor om styling för syssla inte me sånt piss ^^

Vet även tonvis med bra sidor om ni skulle behöva ny motor (större motor) För dom som e sugna på k20, b18, b16 swap. LOL även H22 om det e intressant tongue

Tack på förhand!!

Garaget Video Crew
842 Inlägg
19 juni 2008
Welcome ! smile Ligger ett köp & sälj forum för sånt wink

4 571 Inlägg
19 juni 2008
Reglerna
http://www.garaget.org/forum/misc.php?action=rules

§9 Marknadsföring och försäljning
Det är förbjudet att skapa eller sprida marknadsföring för egen eller andras näringsverksamhet. Försäljning och annonsering får inte förekomma på annan plats än Köp & sälj.

Sök