Köpa fälgar i Tyskland

yalouque
20 juni 2008 · 301 Inlägg

Vad jag har hört så ska det vara väldigt stor prisskillnad på däck och fälgar i Tyskland och Sverige, någon som vet om det är så? Länka gärna till nåt företag om det nu är så smile

MrFister
20 juni 2008 · 172 Inlägg

kolla tyska ebay
www.ebay.de

wroooooomprrrsssssscccchhhh
Tigerofsweden
20 juni 2008 · 1 231 Inlägg

vet jag inte riktigt om jag kan hålla med om ... vissa fälgar jag kollat på är betydligt dyrare nere i tyskland än här ...
men visst , d kanske finns billigare oxå ...

toycrew
20 juni 2008 · 97 Inlägg

ebay.com då kan du få ett set fälgar ganska mycket billigare inkl frakt och tull än vad du kan hitta i sverige.

Adams
20 juni 2008 · 135 Inlägg

jo det finns grejer det skiljer mycket på men däck tjänar du inte så mycket på om du jämför med däckonline eller alven & ingvarsson

toycrew
20 juni 2008 · 97 Inlägg

Adams skrev:
jo det finns grejer det skiljer mycket på men däck tjänar du inte så mycket på om du jämför med däckonline eller alven & ingvarsson

Helt rätt, alla mina däck köper jag på dackonline.se Men fälgarna är grymt billiga på ebay dock skulle jag nog bara köpa märkesfälgar där, jag vet inte hur bra kvalite det är på de andra.

HenkeEdge NDE Level IIA Technician/Analyst
20 juni 2008 · 40 Inlägg

yalouque skrev:
Vad jag har hört så ska det vara väldigt stor prisskillnad på däck och fälgar i Tyskland och Sverige, någon som vet om det är så? Länka gärna till nåt företag om det nu är så smile

Ingen aning vad du nu letar efter, men kika på www.salesafter.de om du ska ha till en bmw. Jag köpte mina M135:or till BMW:n där bra mycket billigare än i Sverige.

Senast redigerat av HenkeEdge (20 juni 2008)

Mitt andra intresse --> http://www.minhembio.com/HenkeEdge
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang