Haha, nej balsam för läder. Typ som en impregnering.
Men det står att dendär rengörings-vätskan återfuktar och skyddar lädret från uttorkning.
Jag köpte liknande till min bmw. Fungerade klockrent, blev faktiskt bra mycket fräschare och lädret blev mjukt och fint.
Ta en trasa och klena ut lite på trasan, sen polerar du bara lädret.
Varning till er allergiker, inlägget kan innehålla spår av ironi och moralkakor!