Tjena!
Nu e jag uppriktigt sagt trött på blocket, nåja inte på blocket i sig självt, för där finns nästan allt man kan tänkas leta efter. Så på de viset är det en grymt bra sida!
Men jag blir så trött på alla samtal/e-mail man får på utlagda annonser, t.ex lånar min bror min mail för att kunna annonsera, står tydligt att man inte ska mail då den är lånad, jo klart man får en massa mail ändå, och ännu lustigare är att inga av dessa personer har läst igenom annonsen. Ställer heller inga frågor om objektet/varan.
Dessutom så vill dom pruta 50% plus att dom vill ha det hemlevererat till en annan stad?
Likadant med samtalen, annonserade nu i veckan och fick en massa samtal som bara handlade om mitt sista pris.. Och då var det som annonserades ut riktigt billigt från början, ändå villa alla pruta minst 35%!
Men om man nu är intresserad av en vara, kan man inte då läsa igenom hela annonsen och respektera säljarens pris? självklart förekommer prutning i småskala, de e väl okej men kanske först efter en vänlig jargong med säljaren och efter att ha tittat på varan?
Så, finns det nån annan sida som ni använder er av vid försäljning som når nästan lika många köpare, men där man slipper alla jobbiga e mails t.ex?

Eller e jag kanske naiv o tror att det är bättre på andra sidor?