24 juni 2008
Trådstartare
Tjenare.
han inte leta i forumt för har lite brottom med mitt bagage.
men men till saken nu.
Ska koppla in kondensatorn i bilen nu. och ja undrar bara om kabeln från batteriet ska in på plus eller minus på kondensatorn??
jag vet detta är säkert en jätte dum fråga men måste ju veta.
mvh tobbe
Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum