4301
Sök

Ang. Trådar som bara försvinner?

Os Difuntos
1 822 Inlägg
25 juni 2008
Trådstartare
Jag har skrivit i ett par trådar som huxflux (det ordet använder man inte varje dag hmm ) bara försvunnit. Jag trodde att det var jag som bara var snurrig/full/sovande/inbillade mig att jag skrivit i den. Men nu vet jag att det e nått fuffens på G. Jag la en kommentar i en tråd om en fågel som gått sitt öde till mötes i en grill på en volvo, Så skulle jag visa min arbetskolega bilden och vips var tråden borta.. Vart tar trådarna vägen? ufo eller trådnappning, eller nöjer ni er inte med att bara låsa dom?

MVH Baca

Guns dont kill people, Chuck Norris kills people.

2 079 Inlägg
25 juni 2008
baca skrev:
Jag har skrivit i ett par trådar som huxflux (det ordet använder man inte varje dag hmm ) bara försvunnit. Jag trodde att det var jag som bara var snurrig/full/sovande/inbillade mig att jag skrivit i den. Men nu vet jag att det e nått fuffens på G. Jag la en kommentar i en tråd om en fågel som gått sitt öde till mötes i en grill på en volvo, Så skulle jag visa min arbetskolega bilden och vips var tråden borta.. Vart tar trådarna vägen? ufo eller trådnappning, eller nöjer ni er inte med att bara låsa dom?

MVH Baca

fågeln i grillen på en volvo, det var väl i en blogg om jag inte är helt fel ute

Cars were invented to have a faster way of fleeing from Chuck Norris. Not to be outdone, Chuck Norris invented the car accident.

12 086 Inlägg
25 juni 2008
Dom låses och försvinner antar jag.

Jag har varit med om att inlägg i trådar försvinner, ingen aning om hur de går till. Om det är tekniskt fel lr om våra moderatorer tar bort dom smile

Tyskstuk
466 Inlägg
25 juni 2008
http://www.garaget.org/mypage/blog.php? … post=32839

"lägger upp detta som en blogg då den inte hörde hemma i ett forum"

Antar att en moderator har flyttat den.

9 108 Inlägg
25 juni 2008
baca skrev:

MVH Baca

Här är tråden du söker antar jag: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=91372
Var väl inte så svårt att söka på ordet Fågel? tongue

Det är för övrigt väldigt sällan som trådar tas bort helt just för att undvika den här typen av trådar.

Os Difuntos
1 822 Inlägg
25 juni 2008
Trådstartare
MilleN skrev:
baca skrev:

MVH Baca

Här är tråden du söker antar jag: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=91372
Var väl inte så svårt att söka på ordet Fågel? tongue

Det är för övrigt väldigt sällan som trådar tas bort helt just för att undvika den här typen av trådar.

Då e jag med, det e de att jag kollar bara på fliken skriva inlägg och utgår vad som finns där. Fan måste börja använda sökfunktionen mer tongue

4 554 Inlägg
25 juni 2008
citerar ur rubriksanvisningarna: "Nya trådar som inte följer anvisningarna kommer att antingen stängas eller raderas rakt av utan förvarning."

händer att jag tar bort trådar helt än att låser beror på humör

Os Difuntos
1 822 Inlägg
25 juni 2008
Trådstartare
loudness skrev:
citerar ur rubriksanvisningarna: "Nya trådar som inte följer anvisningarna kommer att antingen stängas eller raderas rakt av utan förvarning."

händer att jag tar bort trådar helt än att låser beror på humör

Det skulle vara du till en sån sak tongue
Har du lust att hjälpa mig nån dag kanske, Jag har beställt massa ny minidelar.

Sök