Tja tja jag är lite dum i huvudet kanske (A) men frågar man inte får man aldrig ngr svar o tänkte ni här på garaget är ju oftast expeter på de ni skriver om
Jag ska fixa billjud snart när jag fått sålt min fyrhjuling , men vad menas med 2 kanals ? eller 4 kanals ? eller 6 kanals ? Och man behöver ju ett slutsteg oxå men de ska bara driva basen eller hur ? Och så går stereon till högtalarna o fixar "power" dit utan ngr problem bara man har rätta stereon eller hur ?
För har orginal högtalare o ngn sorts av dom lite nyare stereon o de låter för jäv***t rent ut sagt ^^ hoppas ngn duktig el-pojke/flicka kan hjälpa hihihi
har också en fråga i samma kategori. Ska koppla in 2st 6,9 sen 2 orginalghögtalare som sitter i hathyllan. Det går vell med ett 2 kanals slutsteg så kan man koppla ihop 2 stycken på samma?
har också en fråga i samma kategori. Ska koppla in 2st 6,9 sen 2 orginalghögtalare som sitter i hathyllan. Det går vell med ett 2 kanals slutsteg så kan man koppla ihop 2 stycken på samma?
Det beror på vad du har för slutsteg.
Shopen med personligt engagemang. Handla i WEBSHOPEN
Bilstereotidning på nätet: LÄS!
Seastreams Garage på FACEBOOK
Motorshow i Kungsängen på FACEBOOK