28 juni 2008
Trådstartare
Tjenare alla glada på garaget. Nu är det så att jag har köpt mig en varvräknare till min bubbla -72a. Koppla in allt som man ska (Röd till +, svart till -, och grön till - på tändsoplen, och instrument och tändningslås till + det med), men mättaren vissar helt fel värden, när man står stila och gasar lite så säger den att motorn varvar 9000rpm, lite väll mycket för en 1300cc motor va:cool: Samma när man är ute och kör, kör man i 60km/h så varvar motorn 6000rpm.
Så frågan är om jag ändå har kopplat fel?
MVH bubbla raggern