MB350se skrev:
Vars skulle de va problem? Man tar ju med en butterkaka åt dom

nä skämt osido... Är ju v8 i dom orginal.. så vad sku de bli för problem om man hade en cheva åtta i den?
Hur stor den är antar jag.
Finns en liten storleksskillnad och sen måste man ju ha intyg för hur mycket effekt den har, så det inte överskrider max effekten man får ha i den.
Ursäkta om jag sluddrar eller skriver konstigt, är trött något så in i norden.
Horsepower is how fast you hit the wall, Torque is how far you bring the wall with you.