Det är så att jag precis köpt en röd bmw 318, och klarlacken har släppt på den. Jag undrar om det går att ta bort den på något enklare sätt än att köra med högtryck. Jag har provat med högtryck och det funkar men det går riktigt segt. Jag vll inte att färgen ska försvinna på bilen utan bara klarlacken eller skyddslacken va de nu kallas.. Är det någon som vet hur man kn göra för att få bort den? Tacksam för svar