Angel eyes eller glasklara lampor

dabby född blåvit
30 juni 2008 · 624 Inlägg

JapMax skrev:
Finns de angeleys till x70? tongue
Det va fan, jag har nog bara sätt dom där linsljusen

Nä det finns inte tongue finns bara angel eyes till 850 och INGEN annan Volvo i dagsläget

dabby född blåvit
30 juni 2008 · 624 Inlägg

BigDaddy skrev:

PlumCrazy skrev:
I demand klarglas! big_smile

HAHA d e svårt asså haru sett hur d ser ut med krarglas på vägen när man väl kör bilfan??? ser ut som vilken svensson bil som helst...
men d e inget snack om att d e fint med klarglas oxå! 
Ge mig en anledning som ska få mig att ändra mig ORDET ÄR DITT;) övertala mig!

Klarglas ser TOTALT annorlunda ut mot original strålkastare när bilen är igång, det skiljer ljusår i utseende!
(positiva ljusår)

Germax
30 juni 2008 · 12 086 Inlägg

BigDaddy skrev:

JapMax skrev:
Finns de angeleys till x70? tongue
Det va fan, jag har nog bara sätt dom där linsljusen

e d jag som har missat nåt här eller du?? hehe confused:P


mvh           BIG

Jag tror du har missat? tongue
Angeleyes visste inte jag fanns till x70, jag vet bara om 1 eftermarknadsstrålkastare och de är dom med linsljus och avlånga positionsljus.

Förövrigt tycker jag klarglasen är mkt fräshare!´
Då får man volvokvalite oxå

PlumCrazy
30 juni 2008 · 881 Inlägg

BigDaddy skrev:

PlumCrazy skrev:
I demand klarglas! big_smile

HAHA d e svårt asså haru sett hur d ser ut med krarglas på vägen när man väl kör bilfan??? ser ut som vilken svensson bil som helst...
men d e inget snack om att d e fint med klarglas oxå! 
Ge mig en anledning som ska få mig att ändra mig ORDET ÄR DITT;) övertala mig!

Är väl fan inte du som ska kika på dina strålkastare när du kör med bilen eller? big_smile Du ska kika på dem när bilen står still, å dem är så mycket snyggare än angel eyes på Volvo. Dessutom kör ju i princip "alla" med Hovas/Realcars angel eyes. Nä kör du med klarglas, I DEMAND KLARGLAS! lol

Edit: Öhm, såhär på kvällssidan ser jag att jag sitter och svamlar om Volvo 850 Angel eyes, vilket inte hör hit men skitsamma, kör på klarglas! XD

Senast redigerat av PlumCrazy (30 juni 2008)

Volvo S70 R "019 Black Stone" (1997)
Grundstrom Nismo
30 juni 2008 · 758 Inlägg

Klarglas

BigDaddy
30 juni 2008 · 55 Inlägg

aa det är inte lätt asså ibland tycker jag själv klarglas ibland inte och jag hatar när jag köper nåt o ångrar mig efteråt...

DazRobbe Lastbilschaufför
30 juni 2008 · 45 Inlägg

Ja tycker mr Big att du gjort ett bra val ska du ha med lr utan usa blinkers då?

// Robban

BigDaddy
1 juli 2008 · 55 Inlägg

USA blinkers e oxå finttror att om man inte gillar d så slutar d med att man köper d ändå till slut när man har tröttnat på vanliga.
Jag e ju ny i detta styling träsket d e därför jag har startat denna tråd för att se vad majoriteten tycker sen e d ju självklart att man ska gå efter vad man själv tycker!!  tex  användare "FLindgren" D e bara självklart att han ska ha do lycktorna på!!!!
Jag har ju oxå en svart bil och om man kanste inte ska tok styla den så kanske det är snyggare bara med klarglas "jag vet ju inte"

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang