Angel eyes eller glasklara lampor

BigDaddy
27 juni 2008 · 55 Inlägg

Hej äger en svart s70 o kan inte bestämma mig om viken som e snyggast kromade angeleyes svarta eller bara glasklara lampor fram:/
Tack    BIG

Volvovargen
27 juni 2008 · 56 Inlägg

De e la snyggt me båda??smile E själv inne på angeleyes.. fast får se va de blir i slutändan..

BigDaddy
27 juni 2008 · 55 Inlägg

asså klarglas syns mycket mer på nåt sätt

Phaetoon
27 juni 2008 · 8 156 Inlägg

Beror lite på färgen på bilen också? Annars är jag nog en förespråkare av klarglas. Ser mer cleant ut.

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)
vagermo
27 juni 2008 · 26 Inlägg

Angel eyes är ju mö snyggare

Nissan skyline r33 "black betty" (1994)
BigDaddy
27 juni 2008 · 55 Inlägg

asså har kollat en del svarta bilar med angeleyes  tycker att d ser mer kladdigt ut...
ska inte säga att d inte e snyggt för d e d...
tror att jag håller med phaetoon fast fortfarande osäke tongue

BigDaddy
27 juni 2008 · 55 Inlägg

kolla in killen som nickar   honken  tex stilrent fast de syns mera!

Dave_C70 Volvoit - lagd åt vänster
27 juni 2008 · 946 Inlägg

BigDaddy skrev:
Hej äger en svart s70 o kan inte bestämma mig om viken som e snyggast kromade angeleyes svarta eller bara glasklara lampor fram:/
Tack    BIG

Tycker helt klart att Volvos originalklarglas är snyggast och mest stilena.
MVH

- Den som gräver en grop åt andra använder ofta spade -
BigDaddy
27 juni 2008 · 55 Inlägg

Dave_C70 skrev:

BigDaddy skrev:
Hej äger en svart s70 o kan inte bestämma mig om viken som e snyggast kromade angeleyes svarta eller bara glasklara lampor fram:/
Tack    BIG

Tycker helt klart att Volvos originalklarglas är snyggast och mest stilena.
MVH

du som redan har sånna byter man bara d yttre glaset eller måste man köpa en hek kitt?

Rallyhalle
27 juni 2008 · 4 299 Inlägg

Röstar för klarglas.

Sen kan jag säga me ganska stor säkerhet att du måste byta hela lyktan. Eftersom du inte har dom vanliga sträcken i glaset som bryter luset åt rätt håll så måste du ha de i reflektorn. Byter du bara glasen får du en ljusbild som bara e skit.

Dave_C70 Volvoit - lagd åt vänster
27 juni 2008 · 946 Inlägg

BigDaddy skrev:

Dave_C70 skrev:

BigDaddy skrev:
Hej äger en svart s70 o kan inte bestämma mig om viken som e snyggast kromade angeleyes svarta eller bara glasklara lampor fram:/
Tack    BIG

Tycker helt klart att Volvos originalklarglas är snyggast och mest stilena.
MVH

du som redan har sånna byter man bara d yttre glaset eller måste man köpa en hek kitt?

Jag har bara klarglasen tillsammans med originalinsatsen. Då behöver man bara byta själva glaset, sitter med clips runt om. Vill man ha "hela" klarglaset köper man klarglasinsats också. Allt säljs styckvis på Volvo, dvs man behöver inte köpa insatsen för att kunna köpa glaset.

MVH

- Den som gräver en grop åt andra använder ofta spade -
Dave_C70 Volvoit - lagd åt vänster
27 juni 2008 · 946 Inlägg

Rallyhalle skrev:
Röstar för klarglas.

Sen kan jag säga me ganska stor säkerhet att du måste byta hela lyktan. Eftersom du inte har dom vanliga sträcken i glaset som bryter luset åt rätt håll så måste du ha de i reflektorn. Byter du bara glasen får du en ljusbild som bara e skit.

Nope! Jag har klarglas + origialinsats. Lyser kanon och helt enl linjerna på SBP:s mätdorn.
MVH

Senast redigerat av Dave_C70 (27 juni 2008)

- Den som gräver en grop åt andra använder ofta spade -
Rallyhalle
27 juni 2008 · 4 299 Inlägg

Dave_C70 skrev:

Rallyhalle skrev:
Röstar för klarglas.

Sen kan jag säga me ganska stor säkerhet att du måste byta hela lyktan. Eftersom du inte har dom vanliga sträcken i glaset som bryter luset åt rätt håll så måste du ha de i reflektorn. Byter du bara glasen får du en ljusbild som bara e skit.

Nope! Jag har klarglas + origialinsats. Lyser kanon och helt enl linjerna på SBP:s mätdorn.
MVH

De va skumt. De va den förklaringen jag fick som jag tycker låter rätt vettig. Men de e ju ingen idé att säga emot dårå smile

//Jacob

BigDaddy
27 juni 2008 · 55 Inlägg

skulle ha haft bild på dessa 2 så man kunde ha sett skilnaden

BigDaddy
27 juni 2008 · 55 Inlägg

asså e d exakt samma grejer eller inte haha
  wink    BIG

BigDaddy
27 juni 2008 · 55 Inlägg

Rallyhalle skrev:

Dave_C70 skrev:

Rallyhalle skrev:
Röstar för klarglas.

Sen kan jag säga me ganska stor säkerhet att du måste byta hela lyktan. Eftersom du inte har dom vanliga sträcken i glaset som bryter luset åt rätt håll så måste du ha de i reflektorn. Byter du bara glasen får du en ljusbild som bara e skit.

Nope! Jag har klarglas + origialinsats. Lyser kanon och helt enl linjerna på SBP:s mätdorn.
MVH

De va skumt. De va den förklaringen jag fick som jag tycker låter rätt vettig. Men de e ju ingen idé att säga emot dårå smile

//Jacob

Naaah du har nog rätt ändå tror jag...... kolla in  killen som heter " honken " det skiljer sig lite ändå du...

MVH    BIG

Dave_C70 Volvoit - lagd åt vänster
27 juni 2008 · 946 Inlägg

BigDaddy skrev:
skulle ha haft bild på dessa 2 så man kunde ha sett skilnaden

Här har du iaf en bild på min bil. https://www1.garaget.org/archive/34/33115/27797/27797-309017.jpg

- Den som gräver en grop åt andra använder ofta spade -
BigDaddy
27 juni 2008 · 55 Inlägg

Undrar om 850 0ch s70 har samma storlek på angeleyesen???

hittat dessa undrar om dessa går?

http://tillbilen.com/?artnr=342395_PP08&cat_id=98

BigDaddy
27 juni 2008 · 55 Inlägg

Dave_C70 skrev:

BigDaddy skrev:
skulle ha haft bild på dessa 2 så man kunde ha sett skilnaden

Här har du iaf en bild på min bil. http://www1.garaget.org/archive/34/3311 … 309017.jpg

Ahh tack gubben...

markus00
28 juni 2008 · 9 Inlägg

Var köper man strålkastare till Volvo till de lägsta priserna i sverige?

Senast redigerat av markus00 (28 juni 2008)

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang