5887
Sök

Vad betyder T31F på mitt reg.bevis?

Fattig student
1 282 Inlägg
2 juli 2008
Trådstartare
På mitt registreringsbevis står följande under övriga uppgifter:
T31F    Fordonetomfattas inte av tillverkarens avgasrelaterade särskilda åtaganden och inte av tillverkarens ansvar för avgasreningens hållbarhet enligt A60-Regulation..

Detta står på mitt reg.bevis.. Bilen är importerad. Och vill ha reda på vad detta betyder, dvs inga spekulationer..

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=198980 <--- Min projekt tråd
Bara för att jag inte är paranoid längre så betyder inte det att dom inte är ute efter mig.
Ur en lögnares mun kommer inga sanningar..

410 Inlägg
2 juli 2008
står exact samma i mitt reg bevis och min bil är också importerad, vad tusan betyder det igentligen ?

Copyright @ Rybbs Production

German cars, quality and beyond
8 197 Inlägg
2 juli 2008
Ring bilregistret. smile

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.

Kungen i Lerbäckshult
718 Inlägg
2 juli 2008
har för mig att d stod likadant på min gamla bmw diesel som oxå va import, å den behöve jag inte ha nån katalysator på...

Fattig student
1 282 Inlägg
3 juli 2008
Trådstartare
dieselknackare skrev:
har för mig att d stod likadant på min gamla bmw diesel som oxå va import, å den behöve jag inte ha nån katalysator på...

Jo det chansade jag med på.. hade ju inte varit fel att få rensa den wink.. Det ger ju nån häst extra

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=198980 <--- Min projekt tråd
Bara för att jag inte är paranoid längre så betyder inte det att dom inte är ute efter mig.
Ur en lögnares mun kommer inga sanningar..

811 Inlägg
3 juli 2008
samma på Forden  import från tyskland

Ursprungligen postat av Jak@n
Den enda instansen i samhället dit alla vänder sig, en liten kal panel där alla ska pilla - oavsett vem du är. Det enda som knyter oss samman. Det och Anna anka.

Rakapparat
301 Inlägg
3 juli 2008
T31F är en kod som sätts på importbilar och liknande som inte har förlängd avgasgaranti. Den koden ger inga lättnader alls vad gäller avgaskrav.

Fri fart för ett fritt folk!
15 157 Inlägg
3 juli 2008
Lewa skrev:
T31F är en kod som sätts på importbilar och liknande som inte har förlängd avgasgaranti. Den koden ger inga lättnader alls vad gäller avgaskrav.

instämmer står exakt samma på min 855:a
finns inga fördelar med det hela

Kör fort så hinner inget hända...

Sök