5121
Sök

kopplingsvajer till suzuki gsx

Muttley
3 juli 2008
hej ,
undrar om någon har koll på ungefärligt pris på vad en kopplingsvajer kan kosta till en gsx 400 84 ?
smile är så intresserad hehe min börjar gå mot sitt slut nu.

3 354 Inlägg
4 juli 2008
intressant sida

Diplomati är konsten att be någon dra åt helvete på ett sådant sätt att han ser fram emot resan
Att inneha körkort betyder inte att man kan köra... det betyder bara att man just vid ett enda tillfälle körde någorlunda bra

Skaune
4 juli 2008
Finns ju hur många sidor/butiker som helst som med största säkerthet har en kopplingsvajer till din hoj, kolla på div sidor, typ lelles eller liknande, eller ring så får du rätt pris direkt, är nog större chans än att du ska sitta här o vänta på att nån har köpt en exakt likadan o vet vad den kostade 1998? Eller så e du ju riktigt smart faktiskt, brukar bli så att folk börjar googla åt andra för o kolla upp, o vips så har du svaret! mm smart tänkt! cool

Muttley
4 juli 2008
Axor skrev:
Finns ju hur många sidor/butiker som helst som med största säkerthet har en kopplingsvajer till din hoj, kolla på div sidor, typ lelles eller liknande, eller ring så får du rätt pris direkt, är nog större chans än att du ska sitta här o vänta på att nån har köpt en exakt likadan o vet vad den kostade 1998? Eller så e du ju riktigt smart faktiskt, brukar bli så att folk börjar googla åt andra för o kolla upp, o vips så har du svaret! mm smart tänkt! cool

men sen så googla jag själv och tänkte att de hade varit roligt och se vad en sådan kosta innan man körde och köpte smile, men de fanns inga på nätet. så jag körde 7 mil enkel resa för att köpa en wink

Sök