Hade ju helt glömt bort denna tråden.
Har gått o grubblat på detta ett tag till nu, och kom o tänka på FM-sändare igår.
Och det ser jag ju nu att Ovanstående redan har skrivit.
Så jag antar att det får bli att införskaffa en sådan.
Jag förstår att ljudet inte kommer bli det bästa.
Men det kommer ju bli ljud iaf.
Men jag har fortfarande inte riktigt kommit på hur jag ska kunna koppla in de båda konsollerna till skärmen.
Finns ju kablar som är VGA till DVI, men det är inte så många skärmar som stödjer det.
Så det verkar ju inte så troligt att min skulle göra det.
Så jag funderar på att köpa en video-switch typ, som gör om VGA till DVI.
Detta borde ju fungera.
Men är det någon som har ett tips på en video-switch med två VGA ingångar och en DVI utgång, så man kan switcha mellan dem?
Skulle ju vara skitbra ifall det nu finns en sådan.
Hoppas någon har ett bra svar på detta.