4628
Sök

Hjälp Med Att Få Igång Baslådan?

1 Inlägg
7 juli 2008
Trådstartare
#1
tjena.

jag har köpt ett baspacket på brl. Baslådan är en dubbla 12:a "Alpha 212" och slutsteget är "AlphaX4100"
köpte alla kablar som behövdes samtidigt.

Problemet är det att jag inte är så kunnig på billjud så behöver er hjälp!
jag har kopplat RCA-kapeln in i stereon och sen vet jag inte så mycket mer.. alla sladdar sitter rätt i steget och till baslådan men vet inte vilken port jag ska koppla in RCA-kabeln i slutsteget.
"det finns en röd och vit output ingång" "och två röd och vit input ingång" vart ska RCA-kabeln gå från stereon till slutsteget? roll

517 Inlägg
7 juli 2008
#2
Har du dragit plus, jord och remote ?


Konstruktör
1 053 Inlägg
8 juli 2008
#3
ErikAxelsson skrev:
Har du dragit plus, jord och remote ?

han sa väl "alla sladdar sitter rätt i steget och till baslådan men vet inte vilken port jag ska koppla in RCA-kabeln i slutsteget. "


RCA-kablarna kopplar du ju såklart i slutstegets RCA-ingångar.

Svårare än så är det inte smile
Lycka till.



Sök