4757
Sök

serie eller parallelkoppla

ZIPx
11 juli 2008
Trådstartare
#1
hej ska jag serie koppla min 4 st gas 10" eller parallelkoppla?? vilket är bäst??

6 851 Inlägg
11 juli 2008
#2
Beror på vad ditt steg klarar för last. Vad är det för steg?


ZIPx
12 juli 2008
Trådstartare
#3
just nu är det ett 350W men ska köpa värre  några tips ska driva 4st gas 10" på 400w st

5 852 Inlägg
12 juli 2008
#4
Men vad heter steget tror ja förre skribent vill veta så vi kan hjälpa dig lite mer smile

www.Stereospecialisten.se - Nu med fysisk butik i Göteborg


Sök