Stulna ventilhattar!!

airflow Avstängd
8 juli 2008 · 653 Inlägg

FireTraXX skrev:

Skvaerr skrev:

FireTraXX skrev:

Så det är rätt att sno moppefjantens bromswire?
Då borde det ju därmed vara rätt för honom att klippa dina bromsrör.

Och så fortsätter det...

Och om någon Talihassan hade nallat saker från din bil hade du inte ens tänkt tanken på att sabotera hans bögpulka, eller?

Nej, men om ett bondesvin snor mina ventilhattar så slaktar jag honom och hans älskade grisar.

Haha... Har du inte insett ännu att vi behöver våra bönder i sverige? Du äter nog nämligen mycket som finns i affärerna tack vare dem. Haha, du är verkligen anti bönder wink
Fast å andra sidan så tror jag inte det är så vanligt att "bondesvin" snor ventilhattar:)

Jag har rätt i vad jag än säger.
pumpan Dalarna
8 juli 2008 · 156 Inlägg

det är väll småungarna som tar dem.....
komer ihåg själv när man var en liten grabb (röda kinder)

Dalarna
FireTraXX DFFL
8 juli 2008 · 9 020 Inlägg

airflow skrev:

FireTraXX skrev:

Skvaerr skrev:

Och om någon Talihassan hade nallat saker från din bil hade du inte ens tänkt tanken på att sabotera hans bögpulka, eller?

Nej, men om ett bondesvin snor mina ventilhattar så slaktar jag honom och hans älskade grisar.

Haha... Har du inte insett ännu att vi behöver våra bönder i sverige? Du äter nog nämligen mycket som finns i affärerna tack vare dem. Haha, du är verkligen anti bönder wink
Fast å andra sidan så tror jag inte det är så vanligt att "bondesvin" snor ventilhattar:)

Rasism är däremot väldigt vanligt bland bondesvin som blir av med ventilhattar.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
Anden86
12 juli 2008 · 12 Inlägg

sprang över detta på nätet, visste faktiskt inte att de var så billiga..
och jotack jag vet att det är från en mopedsite, men jag letade efter diodbakjus till min fyrhjuling...
http://scootech.jetshop.se/ShowProduct. … p;cat=4422
LÅSbara ventilhattar big_smile

biltemaanstalld badboy for life
12 juli 2008 · 356 Inlägg

förhoppnings vis så kännar dom flästa bondesvin så pass bra så dom kan köpa nya ventilhattar:D

airflow skrev:

FireTraXX skrev:

Skvaerr skrev:

Och om någon Talihassan hade nallat saker från din bil hade du inte ens tänkt tanken på att sabotera hans bögpulka, eller?

Nej, men om ett bondesvin snor mina ventilhattar så slaktar jag honom och hans älskade grisar.

Haha... Har du inte insett ännu att vi behöver våra bönder i sverige? Du äter nog nämligen mycket som finns i affärerna tack vare dem. Haha, du är verkligen anti bönder wink
Fast å andra sidan så tror jag inte det är så vanligt att "bondesvin" snor ventilhattar:)

leva bör man ändå dör man
Volvo v40 T4 fas2 "the wilde one" (2003)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang