4733
Sök

Xzound Shark B767. Koppla in?

Knegare
719 Inlägg
12 juli 2008
Trådstartare
Tjenare!

Köpte en BMW 518 igår, fick med en pioneer 12a som är ruggigt fräsch!

Iaf, lånade ett steg av en polare igår men vi kopplade aldrig in det då han skulle iväg tidigt idag på roadtrip.

Hur ska det kopplas?

Lågnivån är klar, det jag är osäker på är ordningen och remote kabeln.

B+ är strömen, det vet jag.
GND är jorden och REM remoten.
Men vilken ordning ska jag koppla in allt i?

Och det är inte heller någon remote kabel dragen. Hur stänger jag av steget utan den? Drar in och sätter tillbaka strömen?
Vore tacksam för snabba svar! smile

William 2009-02-20

Hjultomte
1 500 Inlägg
12 juli 2008
jag brukar ta + sist. remoten kan du sätta till plusen ose men tyvärr så kommer steget stå igång hela tiden. jag orkade inte dra en remote genom hela bilen så jag satte den på bakljuset istället funkar finemang smile

Det e bara o prova di fram gnistrar det lite i hörnorna så kan du ge dig tusingen på att något häftigt kommer hända wink

Min bil går inte för sakta. Bara inte snabbt nog!!!

Knegare
719 Inlägg
12 juli 2008
Trådstartare
Problemet är bara att jag inte har en lös kabel för tillfället.. Och har MAX 4kr på kortet.. tongue

Lågnivån, högtalarna, jorden och strömen är allt som behövs?
Kan ju alltid gå bak och plocka ur strömen, för det gör väl inget ifall den ligger på klädseln där bak?

dessutom är ena bakdörren mongo, den vill inte stängas. Man måste trycka ner ytterhandtaget om man öppnat utifrån.. Kan lösningen vara 5/56 och en ny fjäder?

Kopplat ni allt nu men när jag drar igån volymen spelar baslådan jättelågt... Men den spelar, lågnivån ska från "SW" (Subwoofer?) till vilken? Finns 6st pluggar, har provat alla sex i olika kombinationer. Help me please!
Senast redigerat av Murvald (12 juli 2008)

William 2009-02-20

Sök