jag brukar ta + sist. remoten kan du sätta till plusen ose men tyvärr så kommer steget stå igång hela tiden. jag orkade inte dra en remote genom hela bilen så jag satte den på bakljuset istället funkar finemang

Det e bara o prova di fram gnistrar det lite i hörnorna så kan du ge dig tusingen på att något häftigt kommer hända

Min bil går inte för sakta. Bara inte snabbt nog!!!