Någon? och nej jag behöve rinte en länk till hitta.se. jag vet knapt någonting om killen mer än att han gick i min klass och bodde i borås under tiden han studerade
Vet du var han bodde på tiden då ni umgicks? I sådana fall kan du kontakta skatteverket/folkbokföringsregistret och snoka rätt på hans nuvarande adress.
Minns du namn och när han fyllde år samt ålder? Kan säkert hitta han med hjälp av det, åtminstone en bit på vägen.
Varning till er allergiker, inlägget kan innehålla spår av ironi och moralkakor!
Vet du var han bodde på tiden då ni umgicks? I sådana fall kan du kontakta skatteverket/folkbokföringsregistret och snoka rätt på hans nuvarande adress.
Minns du namn och när han fyllde år samt ålder? Kan säkert hitta han med hjälp av det, åtminstone en bit på vägen.
namn vet jag ju. men komme rinte så långt på det, han bodde i borås då jag umgicks med han men det var skriven i hans fars namn och jag vet inte namnet på hans far eller mor, ca 21 e han nog men hur hittar jag han med hjälp av ålder?
Missade att du skrivit ut hans efternamn, som tur var det ganska ovanligt.
Andreas Samuel Guldbrand Rydslund 2 560 28 Lekeryd 19870923-2451
Här har du 4 personer och 9 nummer som bor på samma adress som din vänn är folkbokförd på, testa tt ringa någon av dom. Dom borde veta vad han har för nummer. http://privatpersoner.eniro.se/query?wh … rydslund+2
Edit: Hittade en till Jesper Oskar Andreas Guldbrand Trotzgatan 63 B 791 72 Falun 19851227-7156
Han fyller dock 23 år i december så jag tippar på att det är den förste du söker.
Nu e kharman i balans igen.
Senast redigerat av Losgard (13 juli 2008)
Varning till er allergiker, inlägget kan innehålla spår av ironi och moralkakor!
Missade att du skrivit ut hans efternamn, som tur var det ganska ovanligt.
Andreas Samuel Guldbrand Rydslund 2 560 28 Lekeryd 19870923-2451
Här har du 4 personer och 9 nummer som bor på samma adress som din vänn är folkbokförd på, testa tt ringa någon av dom. Dom borde veta vad han har för nummer. http://privatpersoner.eniro.se/query?wh … rydslund+2
Edit: Hittade en till Jesper Oskar Andreas Guldbrand Trotzgatan 63 B 791 72 Falun 19851227-7156
Han fyller dock 23 år i december så jag tippar på att det är den förste du söker.