4849
Sök

skaffa hemsida ???

badboy for life
356 Inlägg
14 juli 2008
Trådstartare
hej som det låter så hadde jag tängt mig att skaffa en egen hemsida dock inget som konkurerar med garagets verksamhet på något sätt.
Men min fråga lyder så här var ska man vända sig och vad ska man tänka på innan man gör det skulle uppskatta tips och råd om detta big_smilebig_smile

leva bör man ändå dör man

4 001 Inlägg
14 juli 2008
vad har du tänkt för inriktning på hemsidan? blogg eller info eller köp/sälj?

har du någon du tjuvtittat på som du tycker skulle kunna passa dina krav/önskemål?

Fy fan för att vara nykterist, tänk er att vakna upp dagen efter och inse att bättre än så här kommer jag inte att må

badboy for life
356 Inlägg
14 juli 2008
Trådstartare
tanken hade varit en sida där alla dom som håller på med styling på amatör nivå till det absoluta toppskiktet skulle kunna sälja sina bila när dom vill börja ett nytt projekt eller av annan anledning skulle vilja sälja dom sammt där man skulle kunna annonsera om alla andra styling produkter som man vill sälja.
Dock enbart sådanna prubukter inget annat som sagt en sida där den vanliga bilägaren inte skulle få annonsera inget illa menat skulle inte bli som blocket utan en sida som enbart riktade sig till dom som vill sälja eller köpa färdiga byggen delar eller annat inom denna kategori verkar det som det skulle kunna vara något som hadde kunat funka vad tror du in:D
kolvas skrev:
vad har du tänkt för inriktning på hemsidan? blogg eller info eller köp/sälj?

har du någon du tjuvtittat på som du tycker skulle kunna passa dina krav/önskemål?

8 921 Inlägg
14 juli 2008
Finns många fallgropar med hemsidor.
Har du inga egen kunskaper i ämnet så skaffa en sammarbetspartner som har dom rätta kunskaperna.
Begär in offerter från olika webbyråer och kolla även upp deras tidigare jobb.

Fotograf på Tierp iDag

badboy for life
356 Inlägg
14 juli 2008
Trådstartare
låter som en smart iden känner en del människor som besitter dom kunskaperna tack för rådet:D
Hamilton skrev:
Finns många fallgropar med hemsidor.
Har du inga egen kunskaper i ämnet så skaffa en sammarbetspartner som har dom rätta kunskaperna.
Begär in offerter från olika webbyråer och kolla även upp deras tidigare jobb.

Sök