3449
Sök

Hemsida - Tips/Förbättringar osv..

Tjofs Media/MaxxStreet
2 362 Inlägg
15 juli 2008
Trådstartare
Suttit endel med hemsidan idag, inte jätte mycket arbete till. Ni får gärna gå in och kika och säga vad ni tycker, ev förbättringar, stavfel (ganska vanligt av mig ^^) eller något annat som kan förbättre sidan! Framsidan är inte klar ännu men det är på G så ni behöver inte skriva något om den wink Men blir lätt självblind och ser inte eventuella fel, så därför ber jag om hjälp!= ) OBS Det är en beta, alltså ingen klar sida

http://www.tjofs.se/beta

MaxxStreet - För gatbilar och drifting
Tjofs Media - Foto/Video/Grafik

mmm, blåbärssoppa.
616 Inlägg
15 juli 2008
Man ska inte be mig påpeka fel.... big_smile

På sponsor-sidan: Ganska många stavfel. Skulle länka bara personernas namn på båda första sponsorekipagen, på första har du länkat både namn och bil, på andra bara namnet. Bilderna tar ganska lång tid att ladda eftersom de är stora, jag skulle gjort miniatyrbilder och länka dem till bilderna i orginalstorlek.

Om mig: Också ngr slarvfel med stavningen.

Portfolio: Varför samma bild på motor och evenemang? smile

Utrusting: Under mer info - det heter inte "så lång verksamhet" utan typ "långvarig verksamhet" eller liknande.

Tjofs-media: Läs igenon texten en gång till, missat stor bokstav på ett par ställen och ngr slarvfel med stavningen.

Kontakt: Slarvfel och missat en bokstav under "finns här".

Sen på vissa av mer info-sidorna har du skrivit info med stort i, på andra med litet. Tycker det ska va litet på alla.

Fin sida!

/ichi

Leg. nöt
460 Inlägg
15 juli 2008
Tyckte inte de fanns nått å klaga över... förutom STAVNINGEN!! kolla igenom all text på sidan å skriv om! annars - mycket bra.. ett stavfelsexpempel: avenemang? antar att de ska va Evenemang...

SAAB

Tjofs Media/MaxxStreet
2 362 Inlägg
15 juli 2008
Trådstartare
ichibon skrev:
Man ska inte be mig påpeka fel.... big_smile

På sponsor-sidan: Ganska många stavfel. Skulle länka bara personernas namn på båda första sponsorekipagen, på första har du länkat både namn och bil, på andra bara namnet. Bilderna tar ganska lång tid att ladda eftersom de är stora, jag skulle gjort miniatyrbilder och länka dem till bilderna i orginalstorlek.

Om mig: Också ngr slarvfel med stavningen.

Portfolio: Varför samma bild på motor och evenemang? smile

Utrusting: Under mer info - det heter inte "så lång verksamhet" utan typ "långvarig verksamhet" eller liknande.

Tjofs-media: Läs igenon texten en gång till, missat stor bokstav på ett par ställen och ngr slarvfel med stavningen.

Kontakt: Slarvfel och missat en bokstav under "finns här".

Sen på vissa av mer info-sidorna har du skrivit info med stort i, på andra med litet. Tycker det ska va litet på alla.

Fin sida!

Åh, Tack, jo jag har ibland svårt att se om jag har stavat fel och man  blir ju självblind eller vad man nu kallar det så Tack så mycket för alla fel!

På sponsor-sidan: Jag vet det med bilderna, står på min lista över att fixas!

Om Mig: Jag har hittat fel och rättat till innan idag, men inte lagt upp uppdateringen, men ska kolla igenom en gång till!.

Portfolio: Inte gjort en ny bild, kopierade den tillsvidare.

Utrustning: Fixade nu wink

Tjofs Media Ska kollas!

Kontakt Fixade nu smile

Det med infon är fixat nu också, ser snyggare ut med litet i än stort!

Tack för genomkollen! smile

Tjofs Media/MaxxStreet
2 362 Inlägg
15 juli 2008
Trådstartare
740Rob skrev:
Tyckte inte de fanns nått å klaga över... förutom STAVNINGEN!! kolla igenom all text på sidan å skriv om! annars - mycket bra.. ett stavfelsexpempel: avenemang? antar att de ska va Evenemang...

Tack!
jo man blir ju lite självblind ibland och ser inte stavfel osv, därför är det bra att någon kan korr läsa det!

3 113 Inlägg
15 juli 2008
riktigt fet sida måste jag påpeka.. smile

Semper Fi

Tjofs Media/MaxxStreet
2 362 Inlägg
15 juli 2008
Trådstartare
cebT skrev:

Tackar! fet? jag tycker den är lätt och "ren" smile hehe

Leg. nöt
460 Inlägg
15 juli 2008
MadeByMe skrev:
740Rob skrev:

Tack!
jo man blir ju lite självblind ibland och ser inte stavfel osv, därför är det bra att någon kan korr läsa det!

Vrsgd! aa jo de e ju faktiskt sant.. ja vet hur de e då ja haft ett par hemsidor förr.. å de va mångaa ggr man inte orka läsa igenom allt eller rent av missa en hel del fel.. så ibland får man ju ltåa andra kollla igenom..

SAAB

3 113 Inlägg
15 juli 2008
MadeByMe skrev:
cebT skrev:

Tackar! fet? jag tycker den är lätt och "ren" smile hehe

hmm jo kanske faktiskt. lätt o ren på ett fet sätt roll

Semper Fi

Sök