Bilder på era ärr/sår [KÄNSLIGA VARNAS]

NissanMotorsport
13 juli 2008 ·

940R skrev:
http://forumbilder.se/images/053200884550P6960.jpg

Klämde av fingertoppen på en maskin på jobbet

jiiiajajajaj ;O kändes eller?

940R
14 juli 2008 · 1 567 Inlägg

HaveUSeenMyS14 skrev:

940R skrev:
http://forumbilder.se/images/053200884550P6960.jpg

Klämde av fingertoppen på en maskin på jobbet

jiiiajajajaj ;O kändes eller?

Just då den hände så kändes det inte så mycket var mer en varm känsla i hela handen..
Men på väg hem efter sjukhuset så började det göra ont som in i helv...
Men den smärtan som det kändes när dom tog stygnen (4)st var olidlig nästan!! dom små pytte stygnen kändes som flera meter.Idag så ser man knappt något av det. Tur i oturen så var detta i början av sommaren och jag gick hemma 8 veckor + sem.cool dock så hadde jag givetvis haft det ogjort.

What does a 9 volt battery and a girls asshole have in common?
You know it's wrong, but sooner or later your gonna put your tongue on it
im not drunk that's just torque steer 3 MPS
Kia Sportage GTline "GTline" (2016)
_Glenne_ Bry mindre, varva mer
14 juli 2008 · 5 753 Inlägg

JapMax skrev:

_Glenne_ skrev:

Irmscher Vectra skrev:
Bara skojade ju vet du.. wink
Sår kan göra ont som satan hur små dom än är.

haha jaa jag tycker fasen det är dom små såren som gör ondast tongue

Fan då har du nog inte fått nyllet uppskuret än lr armen uppsliten 30cm äntongue

hehe näe kanske inte, har bara skrapat upp hela nyllet en gång när jag var liten, slog upp en tand väldigt långt så det var öppet ända upp till hjärnan så jag höll på att få hjärninflammation och blir mongo (tur man klarade sig från det), halvt bitit av mig tungan, huggit en yxa i foten så lite senor och sånt gick av och fick sys, varit med om en bilolycka så man fick ett skapligt sår i skallen och  än idag har problem med ryggen osv... så lite har man dock varit med om, synd man inte har nå bilder på nått av det bara då man inte hade nån kamera på den tiden smile

Senast redigerat av _Glenne_ (14 juli 2008)

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
Dainty QueenBitch
16 juli 2008 · 536 Inlägg

när jag va liten så cyklade jag jävligt mkt å en gång så va jag ute med en polare, jag trodde att hon skulle svänga och hon trodde att jag skulle svänga så vi frontade tongue Jag flög över styret på min cylek.. över henne och gled på asfalten... skrapsår och fläskläpp blev det smile
Jag hade iofs alltid fläskläpp som liten, lyckades alltid skada mig...

En annan gång när jag va 5-6 år så skulle mamma och pappa resa ett tält på morfars land, självklart lekte jag å min 4 år äldre brorsa jage runt tälten och ena tältpinnen trillade och landade i min käft på ngt vänster... Ena framtanden flög ur och jag vet inte om jag svimmade eller om jag bara har minnesluckor men det jag minns sen är att jag låg på en soffa och grät å blodet bara rann ur min käft... å inhoppande komer min glade brorsa å viftar med min tand! hade glugg i säkert 4 år sad Det dumma va att vi skulle på fin middag sen.. :-/ hahaha

Sen har jag legat i koma å sånt skit men då va jag äldre

--> Avoid hangover... STAY DRUNK!! <--
http://Daintys.blogg.se
Maneater
chrizz Administratör
16 juli 2008 · 11 783 Inlägg

Det börjar bli lite otrevligt det här så jag får lov och sätta punkt här. Tack för att ni delade med er, men Garaget pallar inte fler ärrbilder nu smile

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang