17 juli 2008
Trådstartare
Hej mina torkare på golfen 94a går endast på max. ska byta reläet och har inhandlat ett nytt som det står nummer 19 på? var ska den sitta undrar jag....verkar inte vara många reläer och någon speciell ordiningsföljd på nummrena ser jag inte. hmm vore tacksam om någon kunnde kolla på sin golf.
mvh Fredrik