18 juli 2008
Trådstartare
hej undrar om det är svårt att byta ut instrumentbelysningen till anna färg typ blå eller "xenonlook" någon som gjort å kan fixa bilder på var skruvar osv finns så man får loss instrumentbrädan osv, på men volvo S70
Patrick^^