4046
Sök

nybörjare ska koppla bil ljud

191 Inlägg
18 juli 2008
Trådstartare
#1
hallo som ni ser är jag ny börjare innom bil ljud och skulle behöva lite hjälp men den där delen men koppla vart alla kablar ska sitta och vart de ska gå nån stanns?? lägg hälst in bilder har inte steg och de här så jag kan kolla o jag har jävligt dåligt minne mvh m3lin


143 Inlägg
18 juli 2008
#2
B+ Ska fram till batteriet
Remote är den som ska sätta igång steget. Du kan ta den bakifrån stereon, brukar vara den blå kabeln där det brukar stå el antenn(iaf på de jag har skruvat med), den som ska vara till antennen som du ska koppla remote till.
GND är jorden. Sätt den så nära steget som möjligt och glöm inte att skrapa plåtrent där kontakten ska sitta. kolla även över jorden framme vid batteriet.

skriv till mig om du inte får ihop det


1 785 Inlägg
19 juli 2008
#3
L_M3lin skrev:
hallo som ni ser är jag ny börjare innom bil ljud och skulle behöva lite hjälp men den där delen men koppla vart alla kablar ska sitta och vart de ska gå nån stanns?? lägg hälst in bilder har inte steg och de här så jag kan kolla o jag har jävligt dåligt minne mvh m3lin

Din head

Jag hoppas att vägverket förstår vikten av att hålla avstånd till framförvarande är minst lika viktigt som att hålla hastigheten i trafiken. När ska de börja den kampajen?

1 785 Inlägg
19 juli 2008
#4
L_M3lin skrev:
hallo som ni ser är jag ny börjare innom bil ljud och skulle behöva lite hjälp men den där delen men koppla vart alla kablar ska sitta och vart de ska gå nån stanns?? lägg hälst in bilder har inte steg och de här så jag kan kolla o jag har jävligt dåligt minne mvh m3lin

Din headunit till att börja med

http://www.siocommunications.co.uk/Wiri … wiring.jpg

Jag hoppas att vägverket förstår vikten av att hålla avstånd till framförvarande är minst lika viktigt som att hålla hastigheten i trafiken. När ska de börja den kampajen?


Sök