Någon som vet hur man på egenhand kan reparera en dålig strålkastarinsats? Kromlacken i strålkastaren var matt och gick att torka bort med papper.
Finns det färger man kan använda själv som fungerar? Eller måste man lämna in det för kromlackering, insatsen är i något konstigt plastmaterial någon som vet vad det är?
Jag hoppas att vägverket förstår vikten av att hålla avstånd till framförvarande är minst lika viktigt som att hålla hastigheten i trafiken. När ska de börja den kampajen?
Finns en firma i Broakulla utanför Emmaboda som kromar plast.
/Tommy.
Visst är det tillverkat bilar efter 1973, men vem bryr sig?
"Horsepower sells cars, torque wins races"/ Carroll Shelby
Anyone can restore a Classic, but it takes a Real Man to cut one up!
You can make anything dance if you throw enough money at it, even a Windsor.
Finns en firma i Broakulla utanför Emmaboda som kromar plast.
/Tommy.
Vet du vad firman heter?
Finns det möjligtvis någon firma i norra eller nordöstra delen av skåne som gör liknande jobb?
Jag hoppas att vägverket förstår vikten av att hålla avstånd till framförvarande är minst lika viktigt som att hålla hastigheten i trafiken. När ska de börja den kampajen?