Arbetslös som man är så sitter man ofta på AMS.se och söker jobb.. Tänkte höra om det är någon som känner till något jobb som behöver lite extra folk? finns ju endel företag som inte annonserar om det osv. Vart? i Västragötaland, Borås, Göteborg eller något, beredd på att flytta! Vad för jobb? jag är lite allt i allo så det är bara att tipsa, bättre söka för mycket än för lite!
Jag vet att vedum kök och bad tar in folk mer eller mindre hela tiden ett litet trevligt sammhälle 10 mil åvanför gbg ca 6 mil från borås, 4 mil från lidköping
Jag vet att vedum kök och bad tar in folk mer eller mindre hela tiden ett litet trevligt sammhälle 10 mil åvanför gbg ca 6 mil från borås, 4 mil från lidköping
Tackar, ska kolla vidare, synd att det ligger lite öde sådär.. vill ju helst bo i större ort! 10 mil, 6 mil eller 4 mil är inget jätte roligto ch pendla varje dag! hehe! men bättre än sitta arbetslös!
Herrlju8nga cider östergårdsgatan 11 52432 Herrljunga ------------------------ Swegon AB Frejgatan 14 Box 300 tar ofta in folk 53523 kvänum -------------------------- Benders sverige AB Edsvära 53593 kvänum ------------------------- Asko Cylinda Där jobbar jag och dem har över 650 anstälda nytt folk kommer ofta /bra lön 53482 Vara -------------------- Vedums kök och bad AB Box 3 53010 Vedum ---------------------------- Volvo penta (båtmotorer ) vet inte adressen men har jobbat där ca 250 anstälda Riktigt Riktigt bra ställe sjukt bra löner
Det vart litegranna iaf . det e vad jag vet häromkring där jag bor hoppas det hjälper
Tackar, ska kolla vidare, synd att det ligger lite öde sådär.. vill ju helst bo i större ort! 10 mil, 6 mil eller 4 mil är inget jätte roligto ch pendla varje dag! hehe! men bättre än sitta arbetslös!
jo det ligger ju en bit bort men går ju flytta om det ger ett bra och kanske fast jobb eller medans du söker jobb på annat ställe . Vara är en iof "håla" men bor ju 25 000+ i komunen och lidköping runt 100 000
Sheeena BROOOSHAN, jopp elmo leather i svenljunga skriker efter folk , dom är tydligen desperata efter folk (polare som jobbar där), annars sök på bemanning får du jobb me en gång
Vill du flytta till Bålsta så har dom en stor jävla anläggning här där dom reparerar tåg och skit, + ett brutalt stort lager där dom söker truckförare m.m..