5881
Sök

Nu har jag bestämt mig, det blir Dodge Hemi Orange! Vad tycks om valet av färg?

F-14 Tomcat Fighterpilot
888 Inlägg
22 juli 2008
Trådstartare
#1
Valet har stått mellan svartmetallic, Volvo R-blå och röttmetallic.
Efter tre veckors funderande så valde jag ändå Dodge Hemi Orange!
Nu undrar jag vad ni tycker om valet.

http://www.garaget.org/?car=96121

Ta en titt och ge mig lite kritik gällande färgvalet.
Sen undrar jag om ni tycker jag ska köra med stripes på mitten av bilen, svarta eller mörkmörkgråa?..
Några tips?

Uppskattas!

"We want to follow a dream, yes it's true, but it's one thing to follow a dream and another to follow an obsession...A dream is more pure than obsession. A dream is about pride." /José Mourinho

. : F a d e r a t o r : .
5 042 Inlägg
22 juli 2008
#2
AVUDSJUK sad !!!!! Vill me ha Hemi hmm
Gris tongue
Varför inte " Dukes Of Hazzard " Orange ?? smile
Sånna fall är Volvo R blå snygg på jänks med big_smile
Senast redigerat av Children-Of-Bodom (22 juli 2008)

C H E V R O L E T <3


Sök