4196
Sök

Plastning i reservhjulsbaljan

303 Inlägg
21 juli 2008
Trådstartare
#1
hur ska man göra för att slippa få så att splasten fastnar i plåten? några tips?


www.kudoz.se
3 802 Inlägg
21 juli 2008
#2
lägga sopsäckar i den så fastnar det inte.
låt det härda sedan ta ur och plaste resten utanför smile


424 Inlägg
21 juli 2008
#3
sir_daniel skrev:
lägga sopsäckar i den så fastnar det inte.
låt det härda sedan ta ur och plaste resten utanför smile

och blandar du för mycket härdare blir det för varmt och sopsäcken kan smälta och
då sitter det smile

Den Som Ingen Turbo Har, Den Får Åka Utan Bar
Ha de gött !

303 Inlägg
21 juli 2008
Trådstartare
#4
tycker de verkar svårt att få sopsäckarna att bli släta mot karossen smile


16 197 Inlägg
21 juli 2008
#5
vaxa med formvax 3-5 ggr å sen kör du me formsläppmedel..   bättre än så kan man inte få de.

"Testar man inte så får man aldrig veta"

303 Inlägg
21 juli 2008
Trådstartare
#6
var hittar man formvax å formsläppmedel smile


16 197 Inlägg
21 juli 2008
#7
på typ alla firmor som håller på med båtprylar.. tex SeaSea.

"Testar man inte så får man aldrig veta"

303 Inlägg
21 juli 2008
Trådstartare
#8
okej då blir de uttern båtar i skellefteå då smile


Bad music kills good sound
7 241 Inlägg
21 juli 2008
#9
Bred maskeringstape är ngt som jag använder flitigt iaf.

Audison Audioquest Autoleads E.A.D Focal Nakamichi Odyssey STP

303 Inlägg
21 juli 2008
Trådstartare
#10
är de lätt att få lös plasten då? smile


424 Inlägg
22 juli 2008
#11
goggemaster skrev:
är de lätt att få lös plasten då? smile

Jag körde med vanlig alufolie som man har hemma. bara att trycka dit i hela baljan
och lägg sedan ett lager med vanligt bilvax så fixar det sig smile

Den Som Ingen Turbo Har, Den Får Åka Utan Bar
Ha de gött !


Sök