Köpte en liten Motorola när jag var där ifjol. Den funkade inte när jag kom hem, så jag sålde den på ebay... Men det finns säkert mobiler som funkar. Bara att se till att dom har rätt frekvens på gsm-bandet. Sen att många mobiler från USA inte har simkort är ju lurigt..
"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart "Aldrig mer en Volvo!" -Jag.
Jag köpte en iPhone i staterna och låste upp. Dock känns det som det är lite större kultur med upplåsning av iPhone än vad det är med alla andra telefoner...
Men med andra ord så är det inga större problem att låsa upp eller fixa så att telefonen går att användas här i Sverige? För man hittar verkligen betydligt billigare i USA!
Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu
Han menar nog att det är ett annat band på nätet. Kolla så de e en trippelbandtelefon så den har stöd för vårt GSM nät, nu vågar jag inte säga 100%, men 900/1800 bandet ska de klara om de ska funka här (nåt sånt iaf). Har telefonen de så. Jänkarnas band är däremot dåligt, men de beror ju inte på antenner utan på hur deras nät är uppbyggt, telefonerna e ju samma va ja vet