22 juli 2008
Trådstartare
jag har hört en rad olika påståenden om hur man ska ha basslådan ibak i bilen men vet inte vad jag ska tro .
så vad är den bästa placeringen av en basslåda som har rätt så öppet ibak .
ni kan se på mina bilder så ser ni in "lilla" låda med 2st 12" .
Saab 9-5 Vector SportCombi BioPower 2.0t