Stämmer mycket bra på din beskrivning att du har en AS2, eller Premium150 som den heter.

Fungerar bra att köra en hög-lågnivå omvandlare, ger väl inte lika bra ljud som en riktig HU med lågnivå ut, men absolut inget fel i att göra så!

Se bara till så att du koppla in dig på signalen som är till dörrhögtalarna, den som är till högtalarna i hatthyllan är skuren vid 120Hz så den fungerar inge bra till en baslåda.
Effekten som stereon ger ut är inte stor, om jag inte kommer ihåg helt fel så får alla 3,5" och 4" högtalare ca 15Wmax/7.5Wrms, och dörrhögtalarna 40Wmax/20Wrms, så det är inga direkt jätteeffekter... Men när du kopplar in en omvandlare så spelar det ingen roll, signalen som går till dörrhögtalarna räcker till gott och väl!
Lycka till med kopplandet! Bara att höra av dig via P.M. om det är nåt mer du undrar över.
