4831
Sök

Akut Bränn-Hjälp önskas...

Son Of Murphy
782 Inlägg
23 juli 2008
Trådstartare
Tja!

Sitter här o ska precis bränna en Mp3-skiva i Nero 6.0.0.0 o så fort jag väljer "Burn" så får jag upp att brännaren används av en annan applikation. Jag har öppnat o stängt läsaren 20ggr, nero hittar skivan, osv. men jag kan inte bränna!
Snabb akut hjälp önskas!

//Mankan1978

Hi! I´m Murphy, Son of Murphy!

Fartygsingenjör
550 Inlägg
23 juli 2008
Inga andra program som ligger i bakgrunden?. Testat starta om datorn, är det första steget i felsökning.

MKIV TT JapSpec
I support the US Marine Corps, Semper Fidelis

Son Of Murphy
782 Inlägg
23 juli 2008
Trådstartare
Nej jag har inte hittat något program som stör, och jag har startat om...
Däremot har inte explorer (eller vilket program det nu är) hittat skivan så som den brukar göra, man får upp ett fönster där man ska välja vad man ska göra, typ bränna, öppna skiva eller så... hmm

Körv
3 535 Inlägg
23 juli 2008
kan bränna via windows också. Men bara om skivan upptäcks av windows.

Truckdriving Man

Son Of Murphy
782 Inlägg
23 juli 2008
Trådstartare
decib3L skrev:

Jo precis, men det är ju det att inte ens Windows upptäcker skivan! Nero gör det, alltså känner av skivan, men sen om det är explorer eller något som INTE känner av den! hmm Brännaren kanske börjar säga upp sig... sad

Körv
3 535 Inlägg
23 juli 2008
Mankan1978 skrev:
decib3L skrev:

Jo precis, men det är ju det att inte ens Windows upptäcker skivan! Nero gör det, alltså känner av skivan, men sen om det är explorer eller något som INTE känner av den! hmm Brännaren kanske börjar säga upp sig... sad

Jag skulle tro på antingen windows eller brännaren.. (kan iofs inte vara så mycket annat tongue)

Truckdriving Man

Sök