6269
Sök

Blocket och "sökord"

Dawndrifter -"The Black Curse"
301 Inlägg
22 juli 2008
Trådstartare
Är så förbannad på blockets J**la inkompetenta personal.. har suttit och skrivit en annons men när den skall granskas så blir den inte godkänd pga att jag skriver med "sökord" som inte har med bilen att göra.. hur fasen kan dom avgöra det eller inte.. är det nån mer än jag som irriterar mig på sånt? gjorde precis mitt 4.e försök till att lägga in bilen på annons.. har skrivit ett arg mail dessutom haha

ibland blir man bara så j**la less.. sk bestofblocket annonser?? är det ingen som granskar dom innan AARRGGH

2 283 Inlägg
22 juli 2008
Dem gjorde samma sak med mig.

R.I.P. Michael Jackson!

Forummoderator
26 611 Inlägg
22 juli 2008
Potkin skrev:
Är så förbannad på blockets J**la inkompetenta personal.. har suttit och skrivit en annons men när den skall granskas så blir den inte godkänd pga att jag skriver med "sökord" som inte har med bilen att göra.. hur fasen kan dom avgöra det eller inte.. är det nån mer än jag som irriterar mig på sånt? gjorde precis mitt 4.e försök till att lägga in bilen på annons.. har skrivit ett arg mail dessutom haha

ibland blir man bara så j**la less.. sk bestofblocket annonser?? är det ingen som granskar dom innan AARRGGH

Vadå "med sökord som inte har med bilen att göra"..?
Skriver du in taggtrådsstängsel och hur fint vädret är också?
En bilannons handlar väl om bilen trodde jag..jag har aldrig
haft några problem i alla fall..

Go blocket go smile

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.

301 Inlägg
22 juli 2008
Trådstartare
om man skriver att bilen är likvärdig supra och skyline tex. och visst har det med bilen att göra.. i högsta grad, sen fick man inte skriva mer än 3bilar som man kunde tänka sig att byta emot..

tycker det är så jäkla löjligt bara..

1 754 Inlägg
22 juli 2008
Blocket har seriösa (och onödiga) problem...

Man kan inte välja vilket år en bil är ifrån.. Bara mellan 1981-2008! Dessutom så är det andra saker man inte kan ställa in som skulle vara bra!

Jag kan inget om allt.

Muttley
23 juli 2008
din bil ligger ju uppe ?

tycker de är sjukt jobbigt om man söker på en bil, säg då supra då kommer de upp sjukt många bilar som inte är en supra heller. och skriver man ferrari kan man få upp epa traktorer där bönnerna har skrivit ferrariröd. de är jobbigt.

301 Inlägg
23 juli 2008
Trådstartare
ja 5:e försöket så släppte dom igenom bilen.. fick ta bort en del info om den

Jesus didn´† Tap
1 146 Inlägg
23 juli 2008
Irriterande.

Pain is temporary, glory is forever. I don´t fuckin´ Tap..

358 Inlägg
23 juli 2008
Potkin skrev:
om man skriver att bilen är likvärdig supra och skyline tex. och visst har det med bilen att göra.. i högsta grad, sen fick man inte skriva mer än 3bilar som man kunde tänka sig att byta emot..

tycker det är så jäkla löjligt bara..

förstår det du säger men det är ju för att när man söker efter t.ex. en skyline eller supra så kommer ju din bil att dyka upp på listan också eftersom dom andra bilarna står med i din annonstext
Senast redigerat av Timol (23 juli 2008)

301 Inlägg
23 juli 2008
Trådstartare
exakt.. och det var så jag fastnade för min.. så ser inte det som et problem eg.
kan förstå folk som får upp sletna gamla volvos eller liknande när dom söker på sådant.. det är ju inte speciellt relevant till den bilmodellen

831 Inlägg
23 juli 2008
Grymt drygt att få upp massa andra bilar än den bil man söker på. Nej jag tycker det är bra att dom sållar bort massa sökord som inte handlar om den bil man säljer. I annat fall får dom ta bort sökord i annonsen och bara göra det möjligt att söka på rubrik.

7 100 Inlägg
23 juli 2008
"mkt info,ring för mer" kanske du kan skriva?

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

Sök