MSN problem

Lundbergo
18 juli 2008 · 36 Inlägg

Hur kan detta problem uppstå,

Jag kan inte logga in på mitt vanliga MSN-version utan måste enbart köra via MSN Live därmot kan alla andra logga in på vanliga MSN-versionen på min dator med sina account och jag kan logga in med mitt account på vanliga versionen på alla andra datorer utom min egen. Har avinstallerat MSN typ 3-4 gånger och sedan installerat om det igen men varje gång så bara hänger sig datorn när jag ska logga in med mitt account.

För att sammanfatta,

Mitt account går på alla andra datorer utom min egen och alla andras account går på min vanliga MSN-version.

Tacksam för hjälp lite segt med LIVE MSN smile

Explosiv_Tomte
18 juli 2008 · 195 Inlägg

Vilken version har du? Om du har 8.1 eller lägre rekommenderar jag att du uppgraderar till 8.5. Kan ligga något i det.

Senast redigerat av Explosiv_Tomte (18 juli 2008)

- Varför slå runt med polarna, när man kan slå runt med en A-klass?
Jays Lite allt möjligt
18 juli 2008 · 51 Inlägg

Nått med att det är ditt account som är kopplat till den datorn, och att det blev nå vajsing i konfigurationen eller så, var ju så på vissa versioner förut i alla fall att man behövde konfigurera nått första gången man använde det, typ koppla sitt acc.. vet inte, men ända jag kan komma på tongue

xXchamXx94 Studerande
18 juli 2008 · 727 Inlägg

jo det är sant, själv har jag msn 8.1

Explosiv_Tomte skrev:
Vilken version har du? Om du har 8.1 eller lägre rekommenderar jag att du uppgraderar till 8.5. Kan ligga något i det.

stora bilar och små bilar, alla bilar är lika fina:)
rofl
18 juli 2008 · 313 Inlägg

i värsta fall får man använda msn-webb, men det e inte lika bra tycker ja då =/

Annordnar illegala ubåtsrace i Venedig
Waho Allmänt Jobbig
19 juli 2008 · 1 200 Inlägg

mrdanjel skrev:
i värsta fall får man använda msn-webb, men det e inte lika bra tycker ja då =/

Då är de inte värt att sitta vid msn lol

If loyalties must be broken, If the lines must be crossed, do it fast, do it Furious
nordstromj
19 juli 2008 · 1 772 Inlägg

Går klockan rätt på datorn? Hade samma problem själv och de visade sig att datumet och klockan var fel inställt.

If one day the speed kills me, do not cry, because i was smiling - Paul Walker
Shine can never beat attitude.
BMW 320d (2007)
Lundbergo
23 juli 2008 · 36 Inlägg

Yes, allt funkar. Samma problem kvarstår, helt galet alla andra kan logga in utom jag :S

Allx
23 juli 2008 · 321 Inlägg

Avinstallera msn och sen installerar du CCleaner och kör en städning med det. Rensar lite i registret. Kanske funkar.

EViLution!
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang