3789
Sök

vart sitter serenen på en 850 R tyskinport volvo larm

1 024 Inlägg
23 juli 2008
Trådstartare
#1
jo den sitter ju så klart i höger skärm men vart är min fråga ? kan man ta bort däcket å riva innerskärmen eller ?


4 824 Inlägg
23 juli 2008
#2
På 850/X70 så sitter den på torpedväggen om man har orginallarm, det är först from S80 som den sitter innanför höger inneskärm.

Mvh Christian
kör du före så väntar jag där framme.

1 024 Inlägg
23 juli 2008
Trådstartare
#3
min tyska så sitter det en tuta över turbon men det va inte den. det satt en jeavel i högerskärmen framför däcket


1 024 Inlägg
23 juli 2008
Trådstartare
#4
radera tråd


* Voff voff *
11 291 Inlägg
23 juli 2008
#5
Christian S skrev:
På 850/X70 så sitter den på torpedväggen om man har orginallarm, det är först from S80 som den sitter innanför höger inneskärm.

Njae... Backup(!)-sirenen (originaltillbehör) sitter, om man har en sådan, sitter i höger innerskärm på 850/x70!

//Brådhis

The evening sun touched gently on the eyes of Lucy Jordan...

4 824 Inlägg
23 juli 2008
#6
Brådhis skrev:
Christian S skrev:
På 850/X70 så sitter den på torpedväggen om man har orginallarm, det är först from S80 som den sitter innanför höger inneskärm.

Njae... Backup(!)-sirenen (originaltillbehör) sitter, om man har en sådan, sitter i höger innerskärm på 850/x70!

//Brådhis

Kan hända men hur många har en sån? dom allra flesta har den vanliga på torpedväggen.

Mvh Christian
kör du före så väntar jag där framme.

982 Inlägg
23 juli 2008
#7
över turbon

* Voff voff *
11 291 Inlägg
24 juli 2008
#8
Christian S skrev:
Brådhis skrev:
Christian S skrev:
På 850/X70 så sitter den på torpedväggen om man har orginallarm, det är först from S80 som den sitter innanför höger inneskärm.

Njae... Backup(!)-sirenen (originaltillbehör) sitter, om man har en sådan, sitter i höger innerskärm på 850/x70!

//Brådhis

Kan hända men hur många har en sån? dom allra flesta har den vanliga på torpedväggen.

Det var ett tillval till VolvoGuard 2 samt efterföljande larm... Hur många som har den vet jag inte... Vet iaf ett par kompisar som haft den!

Den egentliga frågan kanske är hur många som VET om den sitter på deras bilar eftersom den bara aktiveras om den vanliga tutan (som sitter på torpedväggen) kopplas ur!

//Brådhis
Senast redigerat av Brådhis (24 juli 2008)

The evening sun touched gently on the eyes of Lucy Jordan...


Sök