På 850/X70 så sitter den på torpedväggen om man har orginallarm, det är först from S80 som den sitter innanför höger inneskärm.
Njae... Backup(!)-sirenen (originaltillbehör) sitter, om man har en sådan, sitter i höger innerskärm på 850/x70!
//Brådhis
Kan hända men hur många har en sån? dom allra flesta har den vanliga på torpedväggen.
Det var ett tillval till VolvoGuard 2 samt efterföljande larm... Hur många som har den vet jag inte... Vet iaf ett par kompisar som haft den!
Den egentliga frågan kanske är hur många som VET om den sitter på deras bilar eftersom den bara aktiveras om den vanliga tutan (som sitter på torpedväggen) kopplas ur!
//Brådhis
Senast redigerat av Brådhis (24 juli 2008)
The evening sun touched gently on the eyes of Lucy Jordan...