2351
Sök

Vw Golf GTi 16v -86a

1 752 Inlägg
17 februari 2006
robban1987 skrev:
Kalle_Ponken skrev:
robban1987 skrev:

Har inte börjat.. får garaget om 2 veckor så då blir det o börja med det hela! Okej, jo jag har varit där o kollat i 4 år i rad, så det börjar bli dax och köra lite med:)

Okej har du eget garage inne i norrköping eller? haha det va inte dåligt!tongue det här blir första året för mej där faktiskt..!Men som sagt hoppas att jaa med har fått iordning min lite mer tills dess!big_smile va har du för ljud i bilen förresten?smile

Har garage en bit utanför norrköping... yes:D var är du ifrån då? Jag har orginal fram,dubbla 6.5 i varje dörr sen dubbla 12" basar i skuffen... SJälv då?

haha lyckans ost!tongue jaa är ifrån den fina staden Mantorp jaa!big_smile Ofan!trycker på rätt bra eller?än så länge så har jaa bara bytt framsystemet...men jaa har en tom låda för 2 tio" basar som jaa ska köpa basar till på elmia sen hade jaa tänkt:P

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

127 Inlägg
17 februari 2006
Trådstartare
Kalle_Ponken skrev:
robban1987 skrev:
Kalle_Ponken skrev:

Okej har du eget garage inne i norrköping eller? haha det va inte dåligt!tongue det här blir första året för mej där faktiskt..!Men som sagt hoppas att jaa med har fått iordning min lite mer tills dess!big_smile va har du för ljud i bilen förresten?smile

Har garage en bit utanför norrköping... yes:D var är du ifrån då? Jag har orginal fram,dubbla 6.5 i varje dörr sen dubbla 12" basar i skuffen... SJälv då?

haha lyckans ost!tongue jaa är ifrån den fina staden Mantorp jaa!big_smile Ofan!trycker på rätt bra eller?än så länge så har jaa bara bytt framsystemet...men jaa har en tom låda för 2 tio" basar som jaa ska köpa basar till på elmia sen hade jaa tänkt:P

Jaha! nära till mantorp park då:) jo det trycker på rätt duktigt.. SKa provspela i sommar, va nere och fråga på bra ljud i bil och spela för dom, dom sa över 130db iaf... Så det ärä hyffsat! du kan ju få höra på bug run!

Robban
200sx s13

1 752 Inlägg
17 februari 2006
robban1987 skrev:
Kalle_Ponken skrev:
robban1987 skrev:

Jaha! nära till mantorp park då:) jo det trycker på rätt duktigt.. SKa provspela i sommar, va nere och fråga på bra ljud i bil och spela för dom, dom sa över 130db iaf... Så det ärä hyffsat! du kan ju få höra på bug run!

Hehe jajemän!big_smile man behöver inte ens åka ner dit utan man kan höra allt som säjs där ända hem hit så:P Okej va är det för märke på grejerna förresten??haha det är så det duger till asså?wink Ja för fan det ser jaa fram emot o få göra!både höra o se din pärla!big_smile

127 Inlägg
17 februari 2006
Trådstartare
Kalle_Ponken skrev:
robban1987 skrev:
Kalle_Ponken skrev:

Hehe jajemän!big_smile man behöver inte ens åka ner dit utan man kan höra allt som säjs där ända hem hit så:P Okej va är det för märke på grejerna förresten??haha det är så det duger till asså?wink Ja för fan det ser jaa fram emot o få göra!både höra o se din pärla!big_smile

okej:D vet inte riktigt! är inge bra märke, men dunkar bra för det!

Robban
200sx s13

127 Inlägg
17 februari 2006
Trådstartare
Gjorde en liten film...
tryck på länken: http://rapidshare.de/files/13475262/Gol … v.wmv.html
Förstår ni inte hur man gör, säg till!

Mvh Robban

Robban
200sx s13

1 752 Inlägg
18 februari 2006
robban1987 skrev:
Gjorde en liten film...

Mvh Robban

Hehe gödig film du hade då!big_smile verkar ju gå fint om man säjer så!wink va det i nörrköping ni tävla eller? va är det för M3a du har förresten??

127 Inlägg
18 februari 2006
Trådstartare
Kalle_Ponken skrev:
robban1987 skrev:
Gjorde en liten film...

Mvh Robban

Hehe gödig film du hade då!big_smile verkar ju gå fint om man säjer så!wink va det i nörrköping ni tävla eller? va är det för M3a du har förresten??

Japp körde i norrköping... Det är min systers M3a... Är en aning avis:P

Robban
200sx s13

1 752 Inlägg
18 februari 2006
robban1987 skrev:
Kalle_Ponken skrev:
robban1987 skrev:
Gjorde en liten film...

Mvh Robban

Japp körde i norrköping... Det är min systers M3a... Är en aning avis:P

Fy fan..!en aning avis??:PVore ju aldrig fel med en M3a:P men du har ju din finfina Golf ju!wink

449 Inlägg
25 juli 2008
Fiin smile

Sök