4017
Sök

ang basrör. 1 fråga

669 Inlägg
27 juli 2008
Trådstartare
#1
hallå
har en fråga här

såg att ljudia säljer billiga basrör i papp.
är dom lika bra som plaströren?

jag frågar därför att plaströren kostar. 10gr mer.

///eddie


Fire And Silk
2 254 Inlägg
27 juli 2008
#2
är det något fel på basportarna på biltema? (är inte spydig)

Det viktiga är inte att ha rätt, utan att straffa de som har fel. ''Gustav Svensson''
Somliga kallar det lyx, Mercedes Benz kallar det för standard.

669 Inlägg
27 juli 2008
Trådstartare
#3
ne jag bor bara 30 mil ifrån närmsta butik......därför...hmm


Bad music kills good sound
7 241 Inlägg
27 juli 2008
#4
snipercat skrev:
ne jag bor bara 30 mil ifrån närmsta butik......därför...hmm

Största skillnaden är just att de är av papp....med alla dess nackdelar.
Förutom att de går sönder lättare och inte tål fukt så ser jag inga problem med papprör.

Annars kan du köpa vanliga VVS-rör.
Framförallt om du skall ha 4"-rör.
Vill du ha trattar finns dessa att köpa löst på många många ställen online. Likaså kompletta kit.
Senast redigerat av Lonefox (27 juli 2008)

Audison Audioquest Autoleads E.A.D Focal Nakamichi Odyssey STP

Fire And Silk
2 254 Inlägg
27 juli 2008
#5
snipercat skrev:
ne jag bor bara 30 mil ifrån närmsta butik......därför...hmm

fan va surt!! Jag bor ''Bara'' 10mil från närmaste smile

Det viktiga är inte att ha rätt, utan att straffa de som har fel. ''Gustav Svensson''
Somliga kallar det lyx, Mercedes Benz kallar det för standard.

1 688 Inlägg
27 juli 2008
#6
Biltema har konstiga dimensioner på sina portar tycker jag.
Inga rena 3/4/5/6", massa konstiga dimensioner istället. tongue

Varning till er allergiker, inlägget kan innehålla spår av ironi och moralkakor!


Sök