Fråga om Nokia N95 8gig, hoppas på svar.

Cyrax1
25 juli 2008 · 82 Inlägg

Undrar bara om någon har en Nokia N95 8gig och vet om man kan ta bort snabbmenyn som syns på displayen.

Det jag vill ha bort från displayen mest är sökfunktionen, kalendern och wlangrunkan men gärna alla snabbmenyerna på displayen.

tacksam för svar

MVH

MeloveGolf Vw trimmare
25 juli 2008 · 2 995 Inlägg

verktyg->inställningar->allmänt->anpassa->vänteläge av

BMW X3 "3.0i Vardagsbilen" (2004)
_ZooN_ Blästrare/Lackerare
25 juli 2008 · 651 Inlägg

Det går.. Min ligger och skämms i ett hörn, ska bara stoppa i laddaren och leta upp det..

Meny, Verkyg, Inställningar, Telefon, Vänteläge, Aktivt vänteläge: Av

Senast redigerat av _ZooN_ (25 juli 2008)

Cyrax1
25 juli 2008 · 82 Inlägg

Ahhhh Tackar så mycket. nu blir det trevligare med bakgrunderna..
en engång tackar så mycket för era svar

mvh

ZonaX Svetsare
25 juli 2008 · 3 150 Inlägg

Det är nåt konstigt med min Nokia N95 (ej 8gb modellen). När man pratar med någon så låter man själv och den man pratar med lite metalliskt/svagt/raspande?  Nån mer som har samma symptom?

Senast redigerat av ZonaX (25 juli 2008)

Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen.
Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i."
http://www.youtube.com/ZonephoX
Marcillo
26 juli 2008 · 25 Inlägg

ZonaX skrev:
Det är nåt konstigt med min Nokia N95 (ej 8gb modellen). När man pratar med någon så låter man själv och den man pratar med lite metalliskt/svagt/raspande?  Nån mer som har samma symptom?

Problemer med högtalarer har varit mycke vanligt med en del av nya Nokia mobiler.. Mig själv har jag också N95 och de har hänt för mig då och då.

Echelon
26 juli 2008 · 186 Inlägg

Hej
lånar tråden lite.
Någon som vet hur man/om man kan få bort 3eXplore och Planet 3 knapparna längst ner på skärmen? De som används om man använder de övre två blåa knapparna?
Hatar de knapparna för man råkade i bland i stressenshetta trycka på den o då kopplar den upp och håller på...

Tack på förhand
Jocke

Den största njutningen i livet är att gör det andra säger att man inte får göra
Volvo XC90 (2006)
BBAD Utbildad hobbymekare
26 juli 2008 · 1 125 Inlägg

min är inlämnad för andra gången

Volvo 855 GLE "Low and Green" (1993)
Volvo Knugen The one and only
26 juli 2008 · 1 091 Inlägg

Echelon skrev:
Hej
lånar tråden lite.
Någon som vet hur man/om man kan få bort 3eXplore och Planet 3 knapparna längst ner på skärmen? De som används om man använder de övre två blåa knapparna?
Hatar de knapparna för man råkade i bland i stressenshetta trycka på den o då kopplar den upp och håller på...

Tack på förhand
Jocke

meny->verktyg->inställningar->allmänt->anpassa->vänteläge->genvägar.... Sen är det bara o ändra till någon funktion som du själv vill ha snabb tillgång till, jag tror inte det går att inaktivera dom knapparna helt hmm Iaf inte vad jag har hittat.

Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
WilliamL Bmw Love
28 juli 2008 · 164 Inlägg

jag får anslutningsfel och min telefon skriver massa bokstäver när man pratar.. helt värdelös telefon enligt mig :p

Bmw är ingen bil, det är en livstil!
ZonaX Svetsare
28 juli 2008 · 3 150 Inlägg

Älskar min pga att den har ALLT!  tongue

Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen.
Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i."
http://www.youtube.com/ZonephoX
MilleN
28 juli 2008 · 9 108 Inlägg

ZonaX skrev:
Älskar min pga att den har ALLT!  tongue

Håller med smile Min N95-1 har hållt klockrent sedan dagen den gick att köpa i butik. Ena högtalaren har pajat men det är ju lika bra ljud ändå wink

Checka www.n95an.se så hittar ni all info och prylar man kan tänka sig.

Aerodynamik ...
28 juli 2008 · 7 120 Inlägg

Ja, min N95 har också varit bra. Men på lördag blir det LG Viewty istället wink

Mr_Lightning I bleed Ford blue
28 juli 2008 · 221 Inlägg

Min N95 har funkat helt felfritt.

Älskar allt man kan göra med PC suite och att man kan uppdatera telefonens programvara själv.
Oxå så lätt att göra backup.

I dont need sex, the goverment fucks me every day !
Ford SVT F-150 Lightning "Rödis" (2000)
Ford Kuga (2011)
ChriZtoffer GAS democar 2018!
28 juli 2008 · 8 744 Inlägg

Echelon skrev:
Hej
lånar tråden lite.
Någon som vet hur man/om man kan få bort 3eXplore och Planet 3 knapparna längst ner på skärmen? De som används om man använder de övre två blåa knapparna?
Hatar de knapparna för man råkade i bland i stressenshetta trycka på den o då kopplar den upp och håller på...

Tack på förhand
Jocke

Lämna in den på upplåsning och unbrandning så slipper du allt som 3 lagt in på den och får tillbaka dom saker som 3 tagit bort. wink

Min N95 är f.ö. såld nu till förmån för en HTC Touch Diamond, mycket trevligare och bättre telefon om ni frågar mig! smile Enda jag saknar från N95an är kameran som var riktigt nice, även fast HTCn tar fullbra bilder. Batteritiden i N95an är ju tyvärr katastrof, iaf när man använt den ett tag...

Saab 9-3SC {SQ-edition}
Ny bil och nytt projekt, nu börjar allvaret!
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang