2833
Sök

hur bygger man eldkastre till volvo 240

Avstängd
44 Inlägg
27 juli 2008
Trådstartare
hur bygger man äldkastare till avgas röret  borar man in tedstift elr å olja i gren röret? elr?? tacksam för svar:D

1 661 Inlägg
27 juli 2008
Man kan ha tändstift i avgasröret, har sett det på nån sida.
Eller så går man den hårda vägen, riktigt sprut, ingen katalysator och launch control.
Fast då blir det små kvastar och höga smällar.
[video]http://www.garaget.org/video/crcl4ad37s2s[/video]
Senast redigerat av Hardjim (27 juli 2008)

Avstängd
44 Inlägg
27 juli 2008
Trådstartare
ursäkta mig för min stavning  hadde brotom

Save a horse,ride a jeep...
258 Inlägg
27 juli 2008
Nu också? wink

56 Inlägg
27 juli 2008
babyblue242 skrev:
Nu också? wink

NAMN:ALEXANDER

ÅLDER:12 ÅR

Grabben går ju fan i mellanstadiet så klaga inte ;D

Save a horse,ride a jeep...
258 Inlägg
27 juli 2008
Fredde88 skrev:
babyblue242 skrev:
Nu också? wink

NAMN:ALEXANDER

ÅLDER:12 ÅR

Grabben går ju fan i mellanstadiet så klaga inte ;D

Ahh,missade det....Sorry  wink

15 Inlägg
30 juli 2008
bakaxel skrev:
hur bygger man äldkastare till avgas röret  borar man in tedstift elr å olja i gren röret? elr?? tacksam för svar:D

gasoltub + slangar till avgasen + nått som fixar gnista + nått som släcker skiten.. ???

Neerd
1 596 Inlägg
30 juli 2008
DenSnabbePolsken skrev:
bakaxel skrev:

gasoltub + slangar till avgasen + nått som fixar gnista + nått som släcker skiten.. ???

är det så man gör i polen elr? haha big_smile

Teori är när man vet allt men inget går som det ska
Praktik är när allting funkar bra men ingen vet varför
I mitt liv förenas teori o praktik inget är som det ska och ingen vet varför...

Saabvilde!
1 708 Inlägg
30 juli 2008
alex_side skrev:
DenSnabbePolsken skrev:
bakaxel skrev:

lol

God created weak gearboxes for SAAB to give the Volvo suckers a slight chance! ;)

15 Inlägg
30 juli 2008
alex_side skrev:
DenSnabbePolsken skrev:
bakaxel skrev:

Haha.. nej fan.. Ingen aning hur man gör de.. Men ja håller mig inte till dom där fjortisarna som trimmar.. Omoget och har hört rykten om att de ska vara olagligt med sånt.. Iallafall på vägbruk..

Flickspanare
728 Inlägg
30 juli 2008
Vad menar du med fjortisar som trimmar? Tycker du det omoget att trimma?

Mvh Eklund!
Team 0302-racing
Turbo is the shit..

Golfare
349 Inlägg
30 juli 2008
konstant insprut? responssystem? jadu... ja vene.. wink

15 Inlägg
30 juli 2008
Gaijin skrev:

Nejfan.. Inte omoget.. Ja har ju uppgraderat min M6.. Men vad ja egentligen menade va att ja inte håller mig till Street-Japs gängen som håller på med sånt onödigt skit.. Palla skaffa flame kit och sånt för att de ska se ballt ut..  Andrzej Wiśniewski's Lamborghini Murcielago LP640 (Min polare).. Hans Lambo spottar eld vid full gas.. Utan moddar och sånt. Enda modden är ett Capristo avgas system.. big_smile

1 661 Inlägg
30 juli 2008
DenSnabbePolsken skrev:
Gaijin skrev:

Nejfan.. Inte omoget.. Ja har ju uppgraderat min M6.. Men vad ja egentligen menade va att ja inte håller mig till Street-Japs gängen som håller på med sånt onödigt skit.. Palla skaffa flame kit och sånt för att de ska se ballt ut..  Andrzej Wiśniewski's Lamborghini Murcielago LP640 (Min polare).. Hans Lambo spottar eld vid full gas.. Utan moddar och sånt. Enda modden är ett Capristo avgas system.. big_smile

Haha, är den Orange och kör i Varberg ibland?

15 Inlägg
30 juli 2008
Hardjim skrev:
DenSnabbePolsken skrev:
Gaijin skrev:

Haha, är den Orange och kör i Varberg ibland?

Haha nej fan.. Du snackar säkert om Joakim Nilsson's Lamborghini Murcielago.. Adam Witkiewicz (råkade skriva Wiśniewski innan men de är Witkiewicz) Han bor i England och är Polsk..

Han var med i Gumball -06 Med sin Lambo.. http://www.youtube.com/watch?v=WDA62dNTgsw ... Han är rätt galen den människan.. Där har du i alla fall ett klipp med hans Lambo där han har "bråttom"

Sök