4164
Sök

Bas Hjälp..

220 pounds of crazy
1 418 Inlägg
31 juli 2008
Trådstartare
Jag funderar på att beställa en baslåda och ett slutsteg men är inte så hemma på dehär med högtalare..

Jag har redan en JVC KD-G332 basenhet, två avant cs-220 6,5'' i dörrarna och två avant cs-320 6x9 i hatthyllan. Har hittat ett baspaket som är intresant.

Ett Mutant MT80.2 steg med en Avant CSB600 bas.

en länk
http://www.netonnet.se/?gclid=CMSSl9bd6 … 1QodUydhRg

är de nått att satsa på eller? Vad mer kommer jag att behöva köpa till den för att kunna koppla ihop allt? Ska ska beställa från NetOnNet så de är sakerna där jag vill ha tips på.

Sakerna ska sitta i en Volvo 142.

Tack på förhand

Chevrolet Racing
Camaro: a small vicious animal that eats mustangs
Citat av en grabb som såg en Lingenfelter LS1; -That thing pulls like a raped ape!

1 142 Inlägg
31 juli 2008
försök kolla runt lite bland folk privat först...ja tänkte köpa en baslåda för 1200 med dubbla 10" men ja fick tag på 2st ospelade 12"s dls basar och ett dls slutsteg för 1500 av en... så ja skulle kolla runt lite först..eller så köper du ett par bra 6*9er och köper ett skapligt slutsteg så kommer du ha bra ljud bara av de...

220 pounds of crazy
1 418 Inlägg
31 juli 2008
Trådstartare
hmm, lyckas inte få till länken.. men om man går in på NetOnNet´s hemsida å klickar på Bilstereo -> Baspaket så är den längst upp, den stora bilden.

Chevrolet Racing
Citat av en grabb som såg en Lingenfelter LS1; -That thing pulls like a raped ape!

220 pounds of crazy
1 418 Inlägg
31 juli 2008
Trådstartare
snoddas: borde de inte räcka med dom 3x9or jag redan har? köpa ett slutsteg och koppla in dom på`?

Chevrolet Racing

337 Inlägg
31 juli 2008
köp inte avantbasar :S finns bättre grejer för inte många kronor extra smile typ gas lr carpowers instegsserie... lr vrf inte mutant?

3 liters diesel, mumma!

220 pounds of crazy
1 418 Inlägg
31 juli 2008
Trådstartare
Rwd: Okej. ska kolla på dom. Men har inte så mkt pengar att röra mig med så.. men ja ska kolla på dom. sen så hade snoddas ett förslag som ja tycker verkar bra smile

Chevrolet Racing

Sök