30 juli 2008
Trådstartare
Tjena, har en saab 9-5 Linear 2003 med orginal ljudsystem. Jag undrar mest om det räcker med att köpa nya högtalare eller om det är så kass förstärkare att man behöver ny sådan också?
Det är inte så att jag tänkt mig något super proffs ljud utan bara så att man kan spela lite högre utan att få ont i huvudet av ljudkvaliteten
//sebbe