4154
Sök

Uppgradera ljudsystemet på saab 9-5

2 Inlägg
30 juli 2008
Trådstartare
#1
Tjena, har en saab 9-5 Linear 2003 med orginal ljudsystem. Jag undrar mest om det räcker med att köpa nya högtalare eller om det är så kass förstärkare att man behöver ny sådan också?

Det är inte så att jag tänkt mig något super proffs ljud utan bara så att man kan spela lite högre utan att få ont i huvudet av ljudkvaliteten

//sebbe

263 Inlägg
31 juli 2008
#2
absolut så gjorde jag till en början bytte orginal mot eftermarknads högtalare och de blev skit bra!
kan rekomendera med börja byta ut dörrarna 6,5 basarna och dom fram så får du fin bas och fin diskant

powered by stetsom

2 Inlägg
31 juli 2008
Trådstartare
#3
tack för så snabbt svar! smile men du gjorde alltså inget åt förstärkaren?

5 852 Inlägg
31 juli 2008
#4
Skulle rekomendera ett 6,5" kitsystem som du kör på det orginala slutsteget.

www.Stereospecialisten.se - Nu med fysisk butik i Göteborg


Sök