o du tror att jag tänkte på vilken modell det var=P ne det gjorde jag inte:P då hade jag väl redan sagt det:P dessutom så vet dom själva om det var dom! liten tjej i högklackat i en blå liten golf 1a Gti låg framför!=P
o du tror att jag tänkte på vilken modell det var=P ne det gjorde jag inte:P då hade jag väl redan sagt det:P dessutom så vet dom själva om det var dom! liten tjej i högklackat i en blå liten golf 1a Gti låg framför!=P
Hur skulle dom kunna veta att du hade högklackat? Och varför är det bara Volvokillar som efterlyses i sådana här trådar?
Jag letar också efter en Volvo! En röd! I sthlm! Nån som sett den?
Lycka till o hitta pöjkarna.
"We want to follow a dream, yes it's true, but it's one thing to follow a dream and another to follow an obsession...A dream is more pure than obsession. A dream is about pride." /José Mourinho
Hur skulle dom kunna veta att du hade högklackat? Och varför är det bara Volvokillar som efterlyses i sådana här trådar?
Tror det kan bero på att vi som kör volvo oftast ska känna oss lite kaxigare än alla andra och försöka rejsa
Ännu vet ingen hur gammal en Volkswagen kan bli! :)