Allt började med att jag kopplade om lite te Busblinkers, alltså sidoblinkersena lyser hela tiden då fick jag världens jordfel när Blinkar vänster å bromsar samtidigt :S
Har kollat alla lampor ingen som är trasig, har kopplat bort busblinkersena å kopplat jord på den igen, finns ingen kabel som ligger emot plåten så allt är juh som orginalt fast felet kvar står Allt detta händer bara när jag blinkar vänster å bromsar samtdigit
någon som kanske är kunnig å vet vad det kan vara för för? Tacksam för svar