3751
Sök

Vad ska ni göra i helgen? hur gick det då?

Stolt RHD Fjant
130 Inlägg
1 augusti 2008
Trådstartare
Vi gör en liten "lek"

Skriv här vad du har för planer i helgen. sen på söndag när du mår som en potta skit och har ångest så citerar du dina planer och fyller i vad som egentligen hände.

-----------

Idag ska jag slita åt mig en påse bärs och dra ut på stranden med polarna. elda, grilla käk, bada. sen hem och göra oss fina för att gå ut på Bryggan sen baden. någon lätt efterfest

Lördag blir det lysekil, tälta med lillasysters tjejpolare. antalgigen kommer hela kompisligan vilja följa med och väl där lär det spåra ur med fylla och skandaler å jag får fullt upp att hålla grabbarna borta från syrran. suck!

blir det inte lysekil så blir det väll nattliga aktiviteter med kärran. kompisarna fick precis igång sina ap-trimmade skylines så jag ska få bita i gräset.

Professional dreamer
398 Inlägg
1 augusti 2008
För mej blire jobba hela helgen!
Ville ta ledigt för en fest men fick inte.. sad
Lite tråkigt då flera av de polare man hade på gymnasiet ska dit,
och dem träffar man så sällan.

Får glädja mej med att jag får ihop lite cash i alla fall! cool

Jag är satt på denna jorden för att njuta, jag har försökt men jag kan inte sluta! :)

Stolt RHD Fjant
130 Inlägg
1 augusti 2008
Trådstartare
hedeknasan skrev:
För mej blire jobba hela helgen!
Ville ta ledigt för en fest men fick inte.. sad
Lite tråkigt då flera av de polare man hade på gymnasiet ska dit,
och dem träffar man så sällan.

Får glädja mej med att jag får ihop lite cash i alla fall! cool

Äh inget att hålla på. är det fint väder och fest så kör på. man måste ju inte supa sig fördärvad. men kan man dricka så kan man jobba tongue

5 089 Inlägg
1 augusti 2008
hehe rolig tråd;)

Snart så skall jag iväg och fixa det sista på bilen inför morgondagen

Lördag så åks det till Mantorp park och skall köras.

Söndag så blir det slappa och ställa ut bilen på BRL utställningen i Trollhättan en stund, samtidigt som man tar en hamburgare på Mcdonalds som ligger brevid wink

\Lindgren

terazzi
1 augusti 2008
Bilträff idag kl 19.00 o sen hämta upp tösen under tiden lr efter=) beroende på när hon kommer..
dop på lördag hos en polare..
söndag,åka till sthlmi ^^ wink

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
1 augusti 2008
gills det om man inte vet vad man ska göra och sen skriver vad som hände i helgen på söndag endå? lol

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

3 113 Inlägg
1 augusti 2008
skitkul tråd tongue såhär lyder helgen för mig...

Fall jag med mina gudomliga krafter kan få tag på någon som kan ta mig till Mantorp imorn (lördag) så blire att träffa en massa nytt folk, plus en massa andra bekanta! Checka o fota som en galning på drifting o bankörning, samt utställningsbilder!
Fall inte så tänker jag ev. gå på SCF som är i Barkarby. Helt ensam dessutom hmm

Söndagen så vet jag inte, inga planer alls egentligen.. men förhoppningsvis laddar upp bilder från Mantorp eller Bakarby big_smile

Semper Fi

Stolt RHD Fjant
130 Inlägg
2 augusti 2008
Trådstartare
Koxen skrev:
....
Idag ska jag slita åt mig en påse bärs och dra ut på stranden med polarna. elda, grilla käk, bada. sen hem och göra oss fina för att gå ut på Bryggan sen baden. någon lätt efterfest

Nu ska vi se, jag fyller i en dag här då.
Blir uppringd av polaren som vrålar att vi ska till bananpiren och köra, får med mig två tjejkompisar som är krokfulla på vin och väl där driftar jag runt och hinner med 2 repor innan tändstiften känns skit.

Åkte hem, förkrökade så länge så krogen stängde och vi stack ner och badade halv fem på morgonen. en kompis drog på en röten brud precis brevid mig. han slet och ryckte i mig halv 8 på morgonen med gråten i halsen "faan putte kan du köra mig hem NUUUU?!  - Nee som man bäddar får man LIGGA" flinade jag tillbaks och vände mig, så han gick hem dryga 5km

Nu börjar lördagen snart också lol cool

Administratör
11 968 Inlägg
2 augusti 2008
Inga lekar i forumet tack. Prova blogga istället.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

Sök