6457
Sök

söker person som kan byta koppling M90 i värmlands området.

1 675 Inlägg
24 juli 2008
Trådstartare
Hej.
Så skulle man byta koppling på 945 är en M90 i. Men har skadat armen så kan inte. Men är ganska akut. Grejerna är redan inhandlade och ska bara monterad smile Har bokat tid på volvo den 18 aug. Men blir dyrt sad Så tänkte om det är någon här på garaget som har erfarenhet, verktyg och bor i värmland. Bilen finns i karlstad. Den som gör det får en rejäl belöning wink Så PM mig vid intresse.

Ren kraft kan man inte ta på eller se, men den finns där!

1 675 Inlägg
25 juli 2008
Trådstartare
volvo_1987 skrev:
Hej.
Så skulle man byta koppling på 945 är en M90 i. Men har skadat armen så kan inte. Men är ganska akut. Grejerna är redan inhandlade och ska bara monterad smile Har bokat tid på volvo den 18 aug. Men blir dyrt sad Så tänkte om det är någon här på garaget som har erfarenhet, verktyg och bor i värmland. Bilen finns i karlstad. Den som gör det får en rejäl belöning wink Så PM mig vid intresse.

Kan säga att belöningen är 2000 kr big_smile Så blir en bra tim pening för den som gör det.

:]
469 Inlägg
25 juli 2008
va kostar de på volvo ? tongue

1 675 Inlägg
25 juli 2008
Trådstartare
absolute_volvo skrev:
va kostar de på volvo ? tongue

3700 kr sad är bara arbets kostnad det.

Bessewisser
556 Inlägg
1 augusti 2008
Synd att du bor så långt bort tongue Jag hade gjort det på 1 - 2 timmar tongue Om du har lust att rulla bilen till Gävle så är det snabbt gjort

//SkyNard

How low

1 675 Inlägg
3 augusti 2008
Trådstartare
SkyNard skrev:
Synd att du bor så långt bort tongue Jag hade gjort det på 1 - 2 timmar tongue Om du har lust att rulla bilen till Gävle så är det snabbt gjort

//SkyNard

KOmmer nog inte så långt med den som den är nu, tyvärr sad men som sagt är jädrigt lätt förskänade pengar wink

Sök